AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
742

Har hittat en e34 530ia funderar lite om priset på den

Som jag skriver en 93a 530 har gått ca 18000 den ser jättefin ut enda kruxet som jag känner den är inte utrustad men annat än skinn elhissar och dom begär 39000.. vad tycker ni är det ett överpris. men som sagt annars så verkar den verkligen välvårdad inget onödigt krimskrams på den utan väldigt stilren orginal 17" fälgar ser riktigt bra ut

Bimmer
Visa användare
2.783
Grabber
BMW 318dT ´11
Det låter inte så dålig... Dom brukkar ligga runt 35-400000kr...
fl
57
floskel
bmw m5 3.6l-91
tja bimmer67,jag tycker du skall provköra bilen och bygga dej en egen uppfattning.Men det är ju bara vad jag tycker...

mvh ja du vet vem.

Tack Grabber tror man lätt börja jämföra priser med dom som har ac och annat stora datorn och sådan

Bimmer
simpa
jag gav 25 000 tusen för min 530 i sommras sen har jag kostat på den 5000 lappar bytt stötdämpare bak rep av framvagn (valiga felen på BMW ) så några tusen kan du nog pruta men det är en kanon bil att köra

Jo nu har jag testat den och var ute en sväng ingen raket men oj vad mjukt o fint den gick.. sa tidigare att det inte var någon ac i den men det var det ju och el-rollo rollo i dörrar bak sätesvärmare sommar och vinter däck .. problemet filmade rutor.. men jag har så gott som slagit till nästa onsdag skall den hämtas om det blir affär + att jag skall besiktiga den och kolla vad som n vara fel sen gör vi affär spännande hoppas bara att den vill sköta sig nåja en gammal bil 93a så visst men jag lyckade pruta en hel del så jag har ju lite medel att använda om det skulle behövas

man lever bara en gång

Bimmer
simpa
grattis till ett bra bil köp men glöm inte att kolla oljepumpen så att inte bultarna har lossnat
Jo man får göra det . annars var den stabil efter vägen inget skrammel som jag kunde höra i allafall fast dom blir ju rätt stabil när det ligger 255/45/17 på dom skratt nej men jag blev glatt överaskad

Bimmer
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.