|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har testat SMS-tjänsten www.poliskontroll.se ? Dela gärna med er av erfarenheter. | |
|
Alla poliskontroller finns på polisens hemsida....vet inte exakt Vart på sidan men d går att leta fram! www.polisen.se Min Bil - Länk |
|
| e34briliant, det är samma info som du kan hitta i lokalblaskan. Givetvis har de oannonserade kontroller utöver detta. | |
| Även om det skulle vara samma info så är det svårt att wappa eller surfa fram det på mobilen samtidigt som man kör bilen.. | |
kilroy |
ALLA poliskontroller finns inte på polisens hemsida...tro mig... Mvh kilroy |
|
nej det är ju klart att alla inte står med. T.ex idag kör dom bälteskoll i hela sthlm! Min Bil - Länk |
|
| Ursäkta men det är inte det tråden handlar om. | |
|
Jag var med i ett system i Gbg för några år sen, där man fick ett mail till biltelefonen om hastighetskonroller i Gbg. Det gick ut på att alla som var med (drygt 1000 stycken på den tiden) skickade ett sms tiil ett visst nummer, som i sin tur mailade ut detta till alla adresser. Denna tjänst var helt gratis, men jag vet inte om den finns ännu. BMW CS #5206 |
|
|
Man skickade alltså sms om man uptäckte en kontroll, och varnade på så vis alla andra i systemet. BMW CS #5206 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.