|
|
|
|---|---|
peterb |
Jag undrar vad man ska betala för en BMW 530i -93, ca 12 000 mil, silvermetallic, taklucka, klimatanläggning. En mkt välskött bil med lite repor i lacken. |
|
Har bilen farthållare, ASC+T, skinn? 12000 mil låter väldigt lite tycker jag.... /Simon |
|
peterb |
Jag känner ägaren, och kan kör väldigt lite. Jag är osäker på utrustningen. |
|
Ok, utrustningen gör en del på värderingen. Är bilen svensksåld? /Simon |
|
peterb |
Bilen är svensksåld, två ägare.Sista ägaren flera år tillbaks är en 40-årig bekant som är väldigt pedant, Mr. Cap behandlad bil årligen. Servicebok finns med gjorda service hos akt. BMW-verkstad. Nackdelen är att en och en halv sida är repad i lacken med en nyckel eller annat. Skönhetsfläck, kräver inte omlackering, men för att få den i nyskick bör den lackeras om. Inga bucklor eller så. Försöker få redan på vettig prisnivå, innan bud kan bes. Klimat och BMW orginal radio. |
323E21terror |
Normalt max 60'kr pga av årsmodell samt relativt klent utrustad, men om miltalen kan strykas så lär detta exemplar betinga 70'kr farten är min drog |
|
Ta reda på hur den är utrustad....sedan kan nog jag ge dig en bra prisbedömning...har tidigare ägt 530i 93 själv så.... /Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.