|
|
|
|---|---|
|
Jag har nyligen köpt en bmw 320 touring -97 och klurar på ifall jag har fjärrlås eller inte, bör ju vara rätt vanligt på dessa årsmod. Hur kan man se ifall man saknar den, mao att det finns sändare, mottagare? Fick med två nycklar och en svart reserv. //Tack för svar | |
|
Om du har fjärrstyrt lås skall du ha knappar för detta på de två nycklarna, inte på reserv nyckeln. Tror inte fjärrlåset finns utan larm, men är osäker på den punkten. /Fredrik |
|
|
Har också precis köpt en E36 Touring och har man nyckel med fjärrlås ska man även ha larm. Kollade i instruktionsboken och då ska man få två nycklar med knappar och en reservnyckel utan knappar. Sammanlagt 3 nycklar. Har man inte fjärrlås ska man få 4 nycklar sammanlagt. Notera att jag har skrivit ska få eftersom man ibland vid import kanske inte fick med sig alla nycklarna. Detta kanske var vanligare förr... |
|
|
Någon som vet vad det kostar att få en till fjärrnyckel? Jag har bara en. Har kvitto på att övriga nycklar är avkodade så jag behöver inte oroa mig för det men är ju osmidigt att bara ha en nyckel. Har varit på BMW och frågat för länge sen men minns inte vad de sa! Bilen: Länk |
|
|
En kompis till mig fixade en ny nyckel till sin 325:a alldeles nyligen och jag har för det kostade en femhundring. Kommer inte ihåg om det var med eller utan fjärr förstås... |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Ca 1100 kr betalda jag till 528an-96 för en ny fjärrnyckel. Och Larm och fjärr är inte alltid kombinerat. Vanligt att importer ha fjärrlås men inte larm. ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.