|
|
|
|---|---|
|
hittade denna bild på en grym sida www.imcdb.org Länk Bilden är från Cannonball Run III 8) /Robin | |
| Hehe...det liknar min bil med vinterhjul! | |
| haha, det där kan ju inte sluta bra... | |
| haha, Någon som vet hur det slutade för bilen då? | |
| Har fan den filmen på DVD hemma återkommer med hur det gick för bilen! | |
|
Det gick alldeles utmärkt för bilen! Frågan är om den inte vann loppet (Cannonball Run 2) till slut, trots John Candy bakom ratten? Den håller ju även på att bli mosad av en MACK Truck vid ett tillfälle, samt att motorn tydligen kokar lite spontant samtidigt. En riktig höjdar-B-film! Mvh, Kalle Racebilen: Länk |
|
|
Jag vet hur det gick för bilen; efter halva filmen blir den en bronzitbeige 750 ;) MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
| nää avslöja inte vill jue se 8( | |
|
Robber, Oroa dig inte, det är en av filmhistoriens värsta bilmissar... förstår inte hur man kan tro att tittarna är så dumma att de inte lägger märke till att bilen helt plötsligt under färd blir en annan. En sann blooper. Countachen som så tydligt växlar mellan riktig bil och sunkig replika med plast-taklucka är också skön ;) MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Countachen är värre! Redan som 4-åring såg jag att de använde två olika bilar :) Mvh, Kalle Racebilen: Länk |
|
|
Kalle: Redan då insåg du nödvändigheten av att ha just 2 bilar:) Mvh Asken Varför för köpa hobbybil när man köpa hobbybilsprylar istället?:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.