|
|
|
|---|---|
Mangemannen |
Hej hopp. Nu till våren tänkte jag lämna in bilen på en liten uppfräshning. Jag såg "Askens" redovisning a sin bil och det är nått som hade passat mig. Göra vid lacken invändig rekonditionering Göra vid lädret i bilen. Motor Var kan man göra detta i malmö, få ett bra jobb och viktigaste av allt.. Få för en vettig peng. Vad skulle en sån sak gå på??? MVH / Magnus |
|
Jag brukar använda Jägersro Bilvårdscenter på Krusegatan 46, 040-18 18 22. Har alltid varit nöjd med resultatet. Tar du en helrekonditionering i kombination med en läderrekonditionering så får du en omgång både på insidan och utsidan inklusive motor. Vettig peng,,,tja en Darling är väl värd en del eller hur. Har inga aktuella priser men slå dom en signal eller kör ner till dom så får du ett förslag direkt. |
|
|
Får instämma med Sail där, Jägersro skall vara bland dom bättre i stan. Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
| håller med grabbarna Jägersro bilvård/Ditec på Krusegatan, inte lika nöjd med Mr Cap upplevede rent subjektivt när man var där att dom var mera "quick and dirty" and Ditec men jag vet inte kanske bra tolkade mina "vibbar" fel | |
| Ditec i Lund rockar. Sanslöst duktiga killar! Rekommenderas VARMT! | |
| Min upplevelse av Mr Cap i Malmö är att de är mycket duktiga, i alla fall om man låter lite bedrövad och skriver ner alla problem...;-) Då blir det plötsligen jätteutmaningen för dem verkar det som. De var superskickliga, fick tillbaka en helt annan bil än den jag lämnat in. *hmmm, fick jag samma bil?* | |
Mangemannen |
MDcruiser.. Jag måste säga att jag fick exact samma respons som du fick. Jag fick ett otroligt otrevligt bemötande på ditec och klagade hos mr cap. Ojojoj vad detta skulle visas att mr cap var så mycekt bättre än ditec. Skall bli intressant. Bilen skall in om en månad. Just wait and see |
|
jag vill bara varna för Bil & Glans som repade min bil ordentligt under tvätten, när jag påpekade uhr det såg ut så sa dom att det var maskintvättar som gjort det, bilen såg fördjävligt ut och dom betedde sig likadant. Grabbarna på Jäbersro bilvårdscenter har jag aldrig testat men jag har hört gott om dom så det verkar ju lovande. Surfa in på Länk |
|
Mangemannen |
PCDOCTOR låter bekant. Detta kan inte vara Johan från fd GoOn (GoPoint) |
| City bilvård i Malmö (DITEC) har också mkt gott renommé. Du finner dem på www.citybilvard.nu jag har varit där nere en gång och fick ett mycket professionellt bemötande. Dessutom sitter de i stan, vilket är praktiskt om man bor o jobbar i stan. | |
|
Vet ngn vad de tar för bara polering och vaxning av bilen på Jägersrobilvårdscenter. Var där nere och skulle höra med dem men de stänger kl 15:30. Annars får jag väl ringa dem. Men vet ni priset så skriv gärna det här. |
|
Niklas S |
Skall själv låta behandla min inom snar framtid. Ditec i Malmö tar från 1200:- för polering+vax. Till min 530:a tar dom 3750:- för lackbehandling/konservering, om något sådant kan vara av intresse..? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.