|
|
|
|---|---|
|
Natten mellan den 4:e och 5:e så stals en avusblå M3 E36 -93 i romme strax utanför borlänge. Regnr: AWZ 57_ (kommer inte ihåg sista siffran). Det är en kompis som blev av med den. Så håll ögonen öppna. MVH Morgan. | |
|
Regnr: AWZ 573 Är man inte dalmas så får man försöka komma upp sig på annat sätt! -Drift Team 2004- |
|
| Inget ovanligt att det stjäls i Blge. | |
|
Så vitt jag vet så var det väldigt länge sen det stals en m3 här i stan. Du tänker förstås på kriminaliteten vi hade här i stan i slutet av 90talet? men dom killarna ängnade sig inte åt bilstölder direkt. Är man inte dalmas så får man försöka komma upp sig på annat sätt! -Drift Team 2004- |
|
|
Ska hållla ögonen öppna. Mick, jag brukar inte vara på skrivfel då jag själv stavar och skriver mycket fel, men dalkarl eller mas ska det vara ;-) det är viktigt det :-) |
|
|
Mike Haha jag lyckades inte ens stava till micke i förra inlägget. Självklart blev jag nervös för att jag har fel, så jag tar halvt tillbaka det men tror ändå jag har rätt. I vilket fall så ska jag hålla ögonen öppna efter bilen och höra mig för med dom suspekta perssoner jag kan tänkas känna |
|
| Många fel blir det Micke ska det stå och personer stavar jag annars med ett s. Det var helt hopplöst idag ;-) | |
| Trodde det hette Masjävlar. ;-) | |
|
Haha.. Mycket stavfel blev det nu :) Tack för att ni kollar efter bilen. Är man inte dalmas så får man försöka komma upp sig på annat sätt! -Drift Team 2004- |
|
|
Stente: haha, såg att du är nordtysk nu när jag kollade din info. Stackare... :) Är man inte dalmas så får man försöka komma upp sig på annat sätt! -Drift Team 2004- |
|
|
Skä hä va, så skä hä va dalarna. =D Jä ä mas jä. ;-) Ni måste ju hitta M3:an åt Micke nu, tänk om stackarn faller tillbaks i gamla spår och köper audi. *snyft* ;-) MVH Morgan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.