|
|
|
|---|---|
|
När man läser om högtalare osv så är det inte ofta man ser nått om pioneer. Är deras bilhögtalare bara skräp eller ? nån som har några erfarenheter ? Ska bli ljudbygge till helgen så ska snart köpa står mellan jbl, dls, infinity eller kanske pioneer ? Me Be M3 Wannabe! =) | |
jocker18@home.se |
Pioneer är ett bra mellanklass märke, men Infinity eller DLS står klart högre i rank. Fast, prismässigt så får du förmodligen högre ljud ur Pioneer, men inte lika fint WmB SoundZ |
Cabrio |
Jag har 2 st pioneer ts-w1200c 12" Som jag byggde en basreflexlåda till på 84 liter. Den blev jag jävligt nöjd med riktigt bra tryck. Tyvärr kan jag inte använda lådan i min bumse nu. Lite ont om utrymme. Jag kan rekomendera Pioneer, jag har bara goda erfarenheter Mvh Tobbe 325 Cab 93 |
|
Smaksak, personligen gillar jag inte Pioneers högtalare, kalla och hårda i karaktären. Men kvaliteten är det inget fel på. DLS högtalare tycker jag låter bra. =) Fredrik M - Snart Z3 2.8 |
|
|
Mja, alla stora tillverare har flera olika serier (och olika priser...) både högtalare och Headunit mm t.ex. Sony allt från 1195:- Cd till ES systemen för 100 000 - 200 000 som alltid man får vad man betalar för..... men lyssna och se vad du vill ha.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.