|
|
|
|---|---|
|
är det bara jag som har maderiaviolett. alla andra har technoviolett. o sånt. haha | |
|
Jag hade en likadan som din för ett antal år sedan. Har även en kompis som hade en 328 i den färgen så jag tror inte den är så ovanlig. Färgen var väl en standardfärg såvitt jag kommer ihåg. ___ //Ulf |
|
|
tjena, min är maderia-violettemetallic . Tycks vara en relativ ovanlig färg eller ? |
|
|
jo d verkar vara så, kollar man på blocket eller här på autopower, så har dem flesta technoviolett, där finns någon annan violett färg osso, men maderia violett, verkar vara ovanlig.... du bor mikael??? |
|
|
Tror färgen bara fanns några få år på E36. Har aldrig sett riktigt tidiga eller riktigt sena E36 i Madeiraviolett. Här är min gamla pärla Länk ___ //Ulf |
|
| Jag har ahft en Z3 2.8 som är violettröd, den är nog ännu mer ovanlig än madeiraviolett. | |
|
flubbber, jag bor på öland. Du? Förresten, vad står det för färg i dina reg.papper? Min står registrerad som mörkröd, fattar inte hur dom kunde tycka att den var röd? Skulle snarare kalla den mörkblå. |
|
|
haha oki, mikael_a_ i mina papper så står d maderia viloett. ja bor i skåne helsingborg... |
|
|
jag har åxå en madeiraviolett e36. bor i skellefteå |
|
|
Hejsan! Längesedan någon gjorde ett inlägg här, men ändå. Jag har en Madeiraviolett-metallic-färgad cabrio. Tycker det är en trevlig färg eftersom: I solen blir den violett, i skuggan blir den mörkblå och på natten blir den svart. Wargen |
|
|
hej hej. min pärla är madeiraviolett & det är en underbar färg. så jävla snygg, skiftar lila, blå & är nästan svart på kvällen =) "riktiga brudar kör BMW" |
|
|
Hej Yoodina! Mycket fin Cupé du har. Håller med dig till 100% att Maderiaviolett är en underbar färg, med dess skiftningar. Man tröttnar inte så lätt på färgen på så sätt :). Lev väl! Wargen |
|
| Har sett den färgen på en E36 328ci-98, så den verkar ha funnits kvar rätt länge hos E36-modellen... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.