AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
510

vad ska jag köpa????

Jag ska bytabil snart och man vill ju gärna ha nåt med liteknuff i tänkte lägga ca 220000kr vill ha så ny som möjligt gillar ju coupeer men jag vet inte lite förslag skulle jag vilja ha//johan
Sipp
??????? Nyare 328Ci kanske? Förstår inte riktigt frågan om du nu har en 328Ci och vill byta och den nya ska ha knuff vad annat än en nyare 328Cikan det då bli?(jag lägger till punkterna och kommatecken här efter),...))
jag menar bara att det finns många andra fina bilar än 3 serien även om jag gillar denville bara ha förslag//j
Visa användare
1.621
balmgren
BMW iX3 Premier Edition -22
E38 740 eller 750 - de har lite knuff!!

Mvh Björn
Ifall du har råd med bensin och försäkring, så köp en fin 850 - 840 ..... *najs*

------------
X
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
En 97-98 m3a kanske kan vara kul. Du kommer nog inte ångra köpet.
Kan juue titta på en väldigt tuff coupe (BMWs mest lyckade, enligt mej och MÅNGA andra!) BMW-6serie! Du får en bil som är snygg, sportig och kan få en M5 att skämmas (om du hittar en med rätt motor i)! :)

Att tänka på annars är att hålla sej borta ifrån V12 motorer! Det kostar SÅ mycket MERA, men man får SÅ mycket MINDRE än en V8! En fin V8 låter obeskrivligt, nästan gudalikt.. Den spinner som en katt, och kan vråla som ett lejon! Mitt andra råd till dej: Kolla på 540 i olika utföranden, olika årsmodeller.. Och sist, men absolut inte tamast: BMW 330iX! :)

Olio
330d m-optik MMmmmmmmm säger ja bara

go for 540 manuell
MMMM det blir till att tänka på tack för alla svar//
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.