|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
robber: Vad är ditt förslag på hur vi ska lösa det här "problemet"? |
|
wmb50 |
DanielB är helt inne på rätt spår istället för att ducka ta bort tråden osv bör man väl som vuxna människor ta fatt i problemet och lösa det |
| Jag tycker inte att det är ett problem, men robber tycker uppenbart det och jag är nyfiken på hans lösning. | |
wmb50 |
Robban är inte ensam fast jag tycker istället att det ibland är hejdlöst roligt och kan därför ej låta bli att svara på upppenbara dumheter :-) |
|
Det blir svårt att tvinga folk att svara. Den här tråden kanske är en del av lösningen, att man upplyser om att folk är dåliga att svara. Jag tycker det finns få forum där man får så mycket svar från folk som på AP, så jag ser inte problemet iaf. Flåklypa |
|
|
Det är väldigt sällan man ser en tråd som går förbi "dom senaste 100" utan ett svar men ibland händer det. Tyvärr så tror ja itne de finns direkt någon lösning på problemet då man inte kan tvinga nån att både kunna svaret och svara på frågan. Tycker dock att de är lite synd att vissa här på forumet tar det som en förolämpning mot autopower då någon har synpunkter på sidan/forumet och ibland märket. MvH Björn |
|
|
Jag tycker överlag att man får fantastiskt bra svar på sina frågor. Det finns en enorm samlad kompetens inom BMW på detta forum. Jag är också av den åsikten att jag hellre blir utan svar än får nåt ett felaktigt eller högst osäkert svar. Förstår inte hur man skulle kunna lösa problemet som trådskaparen upplever. Man kan ju knappast tvinga folk att läsa allt som skrivs och sedan svara på allt man kan. Har också läst lite vad Robber frågat om och tycker faktiskt han har fått svar på en hel del. Mitt enda råd är nog att formulera ämnet och frågan på ett förnuftigt sätt och hoppas på det bästa. Sökfunktionen kan också lösa många frågor. Racerbilen: Länk |
|
|
BjörnB > jo visst har jag fått svar. uttryckte mig lite klumpigt i denna tråd. För er som vill att jag ska lösa detta och tolkar detta som att jag tvignar folk att svara på allt ni ser på detta lite för naivt. Jag menar på det stora hela inte att man ska svara fast man inte vet för det är ju ingen kompetens. Kompetens för mig är innehavandet av information inte va snabb i fingrarna /Robin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.