AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.177

Förstabil 320 / 323

Sida 3 av 3
To
935
Tomas
Honda CR-V 2008
Mazda 323P 1998
nazze>>
Jag vet inte vart du vill komma. Du undrade om jag skämtade, varför skulle jag skämta om mitt 325-innehav? Håll dig till ämnet istället, jag tror inte frågeställaren bryr sig 3 sekunder om ditt påstådda tidigare BMW-innehav.
nazze
tänker inte svara på mer sandlåde inlägg från dig,jag bara ställde dig en fråga och du tog det visst väldigt personligt och menade på att du hade kört bmw sååå länge men vem bryr sig inget illa ment så ta inte illa upp nu
mvh stefan
nazze
tomas:och inehavet av bilar var menat till dig så att du skulle förstå att du inte är den enda som har eller kört bmw på det här forumet
To
935
Tomas
Honda CR-V 2008
Mazda 323P 1998
nazze>>
Sandlådeinlägg, personlig fråga?? Nu har det nog blivit aningens missförstånd här. Jag undrade vad du menade med ditt inlägg att jag skulle skämtat om mitt tidigare 325-innehav. Jag förstod inte det lustiga i detta?

Jo jag känner till att det finns många BMW-åkare på AP, men jag förstår ändå inte ditt resonemang riktigt om att jag skulle skämtat.
nazze
tomas:det var det här jag syftade på med skämtar du har du haft en 325 citat:Sedan tillhör 320/323 en annan motorkategori än 325, och jag upplevde ljudet och "orret" som mera BMW i 323 än 325. 320/323 är ju samma motor i grunden, M20.men du har ju förklarat va du menade men mitt inlägg kom ju innan du sa va du menade.men men skit samma vi lägger ner nu innan det blir massa onödigt jidder ok har absolut inget emot dig i alla fall är inte ute efter o tjafsa ha det bra nu
mvh stefan
To
935
Tomas
Honda CR-V 2008
Mazda 323P 1998
Nazze>>
Jahaaa *haha*, litet missförstånd bara ju;-) Jag menade ju självklart inte att 325'an skulle tillhöra en annan motorkategori ur den aspekten att den skulle heta nånting helt annat eller så. Jag menade att den upplevdes som en annan typ av motor i och med borr/slag och sprutet osv. 320/323 är ju i princip samma motorer då dom i princip bara skiljer sig på veven och styrdonet.

Ja där ser man vad en liten "feltolkning" kan ställa till med:-)
Ha en fortsatt trevlig helg!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.