|
|
|
|---|---|
|
Tjena är det någon här som beställt från Hova.com? Passform/kvalitet? Funderar på att beställa M3 backspeglar och vita blinkers. | |
518i slow mobil |
Alla jag pratat med säger att det ska vara bra passform på grejerna där ifrån... E28 är en bra hållbar bil! Fartblind blyfot... BMW e28 registret #154 Länk för bilder |
|
Hej Jag fick idag ett paket från Hova, Innehållande bakljus + vita blinkers till E38. Jävligt irriterande att ena bakljuset var trasigt, syntes inget på kartongen. När jag ringde så har de semesterstängt till i början av Mars. Annars så verkar det mkt bra Hoppas att det löser sig när dom kommer tillbaks. mvh |
|
|
Köpte vita blinkers där för något år sedan. Det är ju bra priser, passformen var inte 100%-ig men näst intill. Skulle du vara missnöjd kan du alltid skicka tillbaka grejerna men jag tror du blir nöjd. "man får vad man pröjsar för..." Mvh Anders S. |
|
| Skulle helt klart köpa framblinkerserna på BMW, har provat diverse kopior men de har alltid haft taskig passform. Orginal går på ca 800 fram men då får du också perfekt passform. | |
518i slow mobil |
Tycker att hova verkar bra, har inte hört så mycket klagomål... det kommer alltid klagomål på allt, typ original e för dyra, pirat e för taskig passform m.m E28 är en bra hållbar bil! Fartblind blyfot... BMW e28 registret #154 Länk för bilder |
|
Mina vita framblinkers(glas) är från Hova, och de passar "sådär" måste jag säga... Det är ju inget som syns, men det märktes när de skulle på plats. Det vänstra var inga problem, men det högra var riktigt trögt att få dit... //Koffe |
|
|
Man tackar för alla svar det verkar som om pirat grejor har olika passform till och från men det är bra pris. Anders S ordspråk stämmer rakt av "man får vad man pröjsar för". ///Mvh Firestarter. |
|
| Jag köpte ett par till min coupe. Passformen var helt usel, så jag sålde dem till Koffe... *skäms* | |
|
vita fram till min tyckte jag passade mkt bra. Det var lite tajt med den nya listen runt blinken men det blev tätt och snyggt. Rickard |
|
|
För att undvika från ämnet så vill jag bara påpeka att gråa blinkers är mycket snyggare, efterssom vita blir mycket ljusare än lyktglasen brevid. /Danne |
|
|
Har köpt till följande bilar på hova.com M5 -91, baklyktor, sido och fram vita 320iK -88, fram och sida gråa 325iA Coupé baklyktor, sido och fram vita Har blivit nöjd med delarna, men som sagt man får vad man betalar för! //TobbE |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.