|
|
|
|---|---|
|
Nu så är det klart efter några veckors mailande, jag har äntligen blivit ägare av min första bmw 535ia -97. Mer fakta om den när jag fixat lite bilder osv, måste bara säga att det är fint muller i den lilla åttan när man stämplar plattan i mattan, och vilken skön låda, växlar så mjukt och fint. Riktigt manlig bil som sällan drar under 1 liter milen. | |
|
Grattis till inköpet!! T |
|
|
Och välkommen till forumet.. T |
|
|
Hade en 535 96 E39 inom familjen förut...underbar bil...! Grattis och välkommen! Min Bil - Länk |
|
|
Tack tack, för att slippa göra nån fler tråd, så frågar jag här, vad heter dom där plexiglasen, som skyddar ljusen fram på bilen? jag behöver köpa nya sånna, men vet ju inte vad dom heter :). Sen såg jag på bildelsimporten att angeleyes kit till e39an kostade bara 395:-/st kan det stämma att det ingår allt man behöver för 1 sida då? Går tydligen inte länka därfrån utan man kommer bara till startsidan. |
|
|
Angel-eyes för 400 kr. är bara ringarna, garanterat. Är dina glas matta? Det går tydligen att polera bort med vissa medel. Testa nån sorts glaspolish. Testa även att nvända sökfunktionen här på forumet o se om du hittar nåt! Min Bil - Länk |
|
|
Finns här>>Länk mvh |
|
|
som e34 skriver, prova sökfunktionen, du lär hitta ett antal trådar med både angel-eyes och huruvida det går att polera lysen.. Ha en fin.. T |
|
|
Dutta, det var bra pris, 1690:- för båda sidor, då bmw tar 1250:- för 1 sida, och en annan bmw bildels firma tog 1950:- för en sida. Fast jag testar nog att polera, och byter antaglgen efter vintern, blir ändå så mycket grus/sten sprut på vintern. |
|
|
Testa o kör polermaskin på hög effekt med autosol på glasen! Gjorde detta själv och resultatet blev grymt bra. Körde sedan på med lackrengöring och sedan vax. Blev glasklart och hur fint som helst! - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
|
Du kan kolla på länken nedan Länk Freude am fahren |
|
|
Tänkte testa det Rolex, bra skrivet i länken ochså som du gav commander. När endå folk läser min tråd, och för att slippa göra fler, och fråga onödigt mycket i andra trådar så fortsätter väl jag här :). Vad heter själva plastspoilern, jag sett folk sätta på bakrutan på sina bmw bilar? det är snyggt, skulle vilja ha så jag med. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.