|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har precis köpt en E36 Touring och billjudet i den är väl OK men inte mer. Vad kan man begära när man endast har framsystem? Hur kan jag få ett bättre ljud utan att försaka plats i det "lilla" bagageutrymmet? Är inte ute efter värstingljud utan en utfyllnad bakifrån. Finns där t ex kablar framdragna original till högtalare i bakdörrarna? Någon som vet detta? Skulle gärna få tips och idéer på vad man kan göra! Mvh Robert | |
| Endast framsystem duger gott om man har bra grejer , nu vet jag inte vad som passar i din modell men byt ut original mot bättre grejer och mont ett slutsteg på dom så har du mkt bättre ljud.Helst skall du ha 6.5" kit om det går att montera. | |
|
Tack för svaret! Kan ju erkänna att jag inte hade använt sökfunktionen innan jag skrev detta inlägg. Lyckades efter lite letande hitta tidigare trådar och fick lite info den vägen. Bakhögtalarna sitter givetvis i taket och inte bakdörrarna. :-) Förre ägaren har kopplat bort dem så det första jag ska göra är att få igång dem för att höra hur de låter. Bakhögtalarna är tydligen av en ovanlig storlek och där är med begränsat utrymme så vi får hoppas att de låter OK. Annars får man ju fundera på att byta upp dem mot något bättre. Ska även titta på ett bättre framsystem givetvis. Mvh Robert |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.