|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
ravve: Tänk på det så kommer du kanske fram till ett svar! Min Bil - Länk |
|
|
Det kanske är en M5'a i Niebelungen Ring utförande :-) Freude am fahren |
|
|
Ser ju ut som att saker inte ens sitter fast. Värsta jag sett på länge. |
|
| Flashback av Mercedes 83 i full Scacco mundering och kromade skärmkanter. Måhända döljer sig ett älghuvud och ett gökur i baksätet??? ;) | |
|
Gräsligt. Man undrar vem som äger denna bil, vad det är för en människa, skulle vara intressant. |
|
|
Det fulaste jad sett ! Hur man kan förstöra en E39:a på det sättet. "Dörrpanelerna" ser ut att komma från MB w124 alt 190. /Peder |
|
|
Har ingen fattat vad det handlar om! Grabben är ju rädd för dörr uppslag på parkeringar! :-)))) Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Jo, det är tydligt det !!! /Peder |
|
|
Det var det fulaste jag sett på länge. Finns en annan i mitt närområde som inte är fullt så illa stylad, men den har tunna kromlister runt dörrarna, backluckan, huven ja över allt där man kan tänka sig, Och det på en svart bil så att det syns. Och det är i mitt tycke INTE snyggt, men smaken .... Niklas Fransosen |
|
|
Mycket märkligt... /Fredrik |
|
|
Är helt mållös.. T |
|
Conan99 |
Usch för plastbestyckning Conan99 |
|
Herregud.Vissa förnekar sig aldrig.Så fruktansvärt fult..Aldrig i livet jag skulle satt mig i en sån.. hjorten |
|
| Hittade bilderna på ett annat forum. Tror delarna är från Merc 190, och de är popnitade rakt in i plåten!! | |
| Graffe: Länka den tråden här. Kan vi andra kika också. Ska bli inressant... | |
|
Vänta ni bara tills han har kört bilen i 100°C, då kommer plastbitarna sitta som ett SMÄCK! ;) - Men jag kan ju ha fel! E12/E28-problem/lösningar finns här Länk |
|
|
Länk Länk |
|
|
Fransosen Ta foto på din grannes bil och ge dem till autopowers galleri!! |
|
|
Det är faktiskt M-avdelningen som testar sitt nya aerodynamikpaket.... Tyresö....är det inte ett rätt rikt område? Det är väl deras svar på epa-traktor =) bayrische gewalt- mit klavier und trompetenklang |
|
| han har ju bara satt ny plåt (alu) över rosten | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.