|
|
|
|---|---|
| Hejsan.Jag undrar var man skulle få en ordentlig undervisning av bilrekond.Borde man kanske ansluta sig till något speciellt märke eller?Jag har flera bilar(7) som jag skulle vilja få behandlade själv.Jag söker dom bästa medlena och verktyg för bilrekond.Vaxet skulle för mig vara viktigast.Jag undrar vad dom använder för typ av vax på rekond.firmorna.Det är väl något specialvax som inte finns att få tag på för en vanlig vit.Eller? | |
|
En av landets bästa utbildare i branchen! ---> Länk Jag har själv gått steg ett och den kursen är GRYM! ///Micke Min cabrio → Länk |
|
|
Prova Sök inlägg, om du inte redan gjort det. Och kolla under Gör-det-själv, där finns tex Länk __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
| Vad tror ni om autosmarts produkter.Polermaskiner osv, | |
| Jag är ingen expert på området men jag har då inte haft något att klaga på hos deras produkter.Dvs för mig har det blivit önskat resultat. | |
|
Har Autosmart några egna maskiner? Säljer inte de bara kända märken som Cyclo och Flex? (Maskinerna är kanon förresten, dock kanske inte värt priset) /M |
|
|
Okay rd1210, kom upp hit till mej i norrland så ska du få gratisundervisning! Jag kör med Lahegas no1 sortiment, och jag kan bara säga att det är det bästa, enligt mig! www.lahega.se |
|
porta |
Autosmart har en hel del bra produkter. Använder just nu bara Platinum, Silverseal och take off. Men jag har även Mirror Image, Complete och Easy Cut i mitt arsenal. Använder även Lahega, plockar ut de produkter som passar för mig och det är b.la 11 Power cut, 36 Sealwax, 37 Brightguard och 38 Toughguard. reference, vart i norrland håller du hus måntro? Och vilka Lahega produkter gillar du bäst? darklight: Autosmart har en egen oscillerande maskin som heter smart tool, ser ut som en cyclo men är gjord av plast. Har själv aldrig testat en. De har även agentur i Sverige och Finland på Cyclo. |
|
jag håller till i Luleåtrakten, tja hela deras sortiment är vettigt, allt från 11,17,23/28 brightguard osv. bland deras senaste produkt, hydrowax kan jag säga är FANTASTISK! fick en flaska med (superwax tror den har 33 som produktnummer)¨ med nå banan-tjofs... skall testa den, dom säger att det är ett bra wax Men jag föredrar bright-guard. |
|
porta |
Hydrowax är en riktigt bra produkt, det håller jag med om. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.