|
|
|
|---|---|
|
Hej. Kan någon tala om för mig om det finns ett billigare alternativ vid bromsbyte på min bil än BMW orginal??? 3250:- vill dom ha för 4 klotsar.... Jag skulle inte kunna sova om jag blir tvungen att betala de... Kom med förslag. | |
sebbe_bmw |
Det kostar att ligga på topp:) Sebbe |
| Kolla om du inte kan hitta Pagid Gul eller orange, det borde vara billigare och hålla längre. | |
| Kolla med alpina återförsäljare i tyskland: caroline.blechinger@bmw-muenchen.de lämna ditt chassinummer och bilmodell och be om ett pris. Skriv artigt, tyskar gillar det och dom förstår engelska. | |
|
sebbe_bmw: Som någon annan finurlig person här på forumet sa "Det dyra är inte att ligga på topp, det dyra är att ta sig dit!" mvh Berg "Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer." IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943. |
|
|
Det är väl Girling skivor och Lucas ok - på Biturbon så det kan ju vara en väg att hitta billigare varianter. |
|
|
Jag har Girling ok med Alpinas logga på min. jag har förmig att jag har hört att MB:s svar på M5:an (E500?) Skulle passa. Gerhard// |
|
|
I dag kl. 13.00 svensk hemsk tid köpte jag mina belägg på bmw haga norra. Reservdelsförsäljaren trodde att de var fel prissatt... Jag fick tillslut tala om att tyvärr så inte var fallet. Jag räknar med att de är åtminstone 5 års garanti på dom här beläggen, med tanke på priset :) Antagligen inte :( |
|
|
Sov så gott nu då... |
|
|
Fråga till "Blixten": Hur du kunnat köpa några delar från Tyskland direkt? Mig veterligen vill Alpina att man bara skall vända sig BMWs organisation i Sverige - ingen direkthandel med andra ord. Ha det! F |
|
| Girling-Ok var det ... hade vissst vänt på begreppen... | |
| Ferenc, nej jag såg att man numer inte kunde köpa från alpina direkt. Men från bmw handlare i tyskland går fortfarande bra, har ofta väsentligt lägre priser på delar än i sverige. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.