|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag behöver casterstag till min BMW525i-89, E34. Brukar alltid handla på biltema med de har tyvärr inte denna del :o( Jag undrar VAR man kan hitta den del så billigt som möjligt, letat lite överallt men behöver tips! Vet nån nåt om detta ?? MVH Håkan. | |
|
Alltså det bakre grova staget som sitter i karossen med en stor bussning... Tack för all hjälp. //Håkan. |
|
|
Om det är panik varför inte kolla här inte billigast kanske>>Länk mvh |
|
|
Tja...Jämför mellan Mekonomen och BMW..T.ex. BMW's priser är ofta en ganska positiv "överraskning"",dvs många s.k. originaldelar är inte så dyra som många tror.. Mvh Janne. |
|
|
Motornord tar 670:- Länk ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
varför inte begagnat?finns mycket bra grejor på skroten!många verkar nästan skämmas för att plocka på skroten,varför skall man betala mer än man måste,ett av dom armarna är samma som på e28. |
|
|
Vad du än gör...låt inte din bmw få delar från biltema... Min Bil - Länk |
|
|
håller nog med föregående talare!!biltema har en del bra grejor med,men framvagnsdelar skall man nog undvika. |
|
|
Känns väldigt riskabelt gå på skroten när det handlar om spindelleder som ju ändå slits ut, är ju mkt svårt känna om den är glapp då den ej på plats. Tack för all hjälp. //Håkan. |
|
|
Men det känns säkert att handla delarna på biltema? Köp original! Det är som tidigare nämnts inte så dyrt som man kan tro! Det är väl bättre att köpa "dyra" som håller ett bra tag än att köpa biltema-kvalité som du måste bytabetydligt tidigare än original! Min Bil - Länk |
|
|
Tack allihopa för att ni svarat på mitt inlägg! Med vänliga hälsningar Håkan. |
|
|
Vill mig minnas att endast bussningarna kostar 500:- st på bmw, hela staget är nog dyrare, men behöver du byta hela? //Simon |
|
| Lansek det finns här Länk | |
|
Hej Simon jag har nya bussningar, de kostade 300:-/st på mekonomen. Behöver nya stag också pga. glapp i spindelleden, kostar ca:800kr/st på mekonomen (billigast häromkring), men tänkte om nån kände till någon biltema-liknande affär med så toklåga priser som de har :-) Tack för att ni är så hjälpsamma allihopa! Tack för all hjälp. //Håkan. |
|
|
måste rekommendera skroten igen!jag vet att många här tycker det är lite löjligt att köpa såna här grejor på skroten,men jag gör,har alltid gjort,kommer alltid att göra,man kan faktiskt se och känna sig fram på grejorna,visst det kan hålla en månad eller flera år,eller längre än en ny från biltema!!vilket fall som helst så är det mycket billigare än en ny och lätt att byta,varför skall man betala mer för en grej än man måste,dom pengarna kan man lägga på bensin i stället!tänk på att den ena armen på e34 är samma på e28 så det finns gott om "skrot"!!!!! |
|
|
Jag skulle nog hellre köpa slitdelar som framvagnsdetaljer på biltema än på skroten iaf. Casterstagen finns däremot inte på biltema. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Aldrig att skroten har högre kvalité än biltema. Allt som säljs måste väl ändå hålla en viss kvalité för att överhuvudtaget få säljas, spec. i framvagnen. Personligen tror jag mkt på biltema är samma som på dyrare ställen. Tack för all hjälp. //Håkan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.