|
|
|
|---|---|
|
Skulle uppdatera mjukvaran i navin hade jag tänkt. Problemet är bara att den spottar ut skivan efter ca 10 sek. Vad gör jag för fel? Har nu 3-1/21 så jag hade hoppats på lite modernare stuk. Om nån har några idéer så får ni gärna komma med förslag på felorsaker. | |
Hygglo |
Samma sak händer mig... På min display finns inte navi. i menyn...är det så för dig åxå? |
| Nej, i min funkar navigatorn med den programvara som finns och allt är frid och fröjd. Det är när jag har satt i skivan med uppdateringen som det blir nåt tjall så att det surrar i ca 10 sek sedan kommer skivan ut. Det är väl nåt handhavande fel antar jag. | |
|
Här finns instruktion: Länk Om den spottar ut skivan är det troligen ngt fel på skivan |
|
|
bmwm301: läsarna är känsliga och jag hade problem med första skivan jag brände. Köpte sedan en märkes-CD och brände denna på lägsta möjliga hastighet och då funkade det. Glöm inte att ha en Key-CD för det kommer du att behöva om du går från 3-1/21 till en nyare med Split screen. ___ //Ulf |
|
|
Ringde BMW i Danderyd (efter att ha fått dåligt gehör hos Solna, de betedde sig mkt märkligt när jag frågade om hjälp till navin) och de skall uppdatera min navi, när jag frågade kostnaden så sa de "någon hundring".. de gör det samtidigt som de kodar om nycklarna.. Återkommer med resultat. T |
|
|
Fick lite uppdatering på navin men inte den senaste. Kostnaden blev dryga hundringen.. ÄR dock inte nöjd så jag måste hitta på ngt annat.. T |
|
|
Nu har jag lagt in den senaste i bilen själv.. brände v26 och key_cd och uppdaterade utan problem.. Ha en fin.. T |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.