|
|
|
|---|---|
|
Kul när man hittar roliga BMW modeler. Länk eller en e38 cabrio Länk Varför inte en e31 cabrio Länk fler bilar Länk Länk Länk Länk Länk Hemma byggt rysk BMW. Fram såg den ut som e39:a sidorna ser ut som en e34 men baken...tja det får ni själva avgöra! Länk Länk Länk Ha ni några andra roliga bilder? MvH Bmw 4-ever | |
|
Länk hittade den när ja satt o slösurfade på jobbet, kan inte vara allt för vanlig mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
här är en del ovanliga bmw också. ;) Länk |
|
| det skolle vara collt o äga en speciallmodelle av nån bmw...men hellst att bmw själva byggt den...annars var ju e31caben grym | |
|
Länk Två limos. Länk Länk En pickup Länk |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
En sådan BMW pickup modell E12 finns faktiskt till salu i Sverige, besiktigad och så :) |
| E12-pickupen till salu: Länk | |
|
Jag vet att jag såg någonstans en X5 Limo! Hittar jag den så länkar jag den. MvH Bmw 4-ever |
|
| den finns i galleriet hr på forumet......en 7-serie limo hade inte varit fel o ha :D | |
|
Här är en riktigt ovanlig..... :-D Länk Freude am fahren |
|
|
commander_krill: ööööhhh ja riktigt ovanlig M5:a..2 dörrars med, Det är inte em M3:a? Ja just det det var här jag så X5 limo men tror jag såg en framifrån... MvH Bmw 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.