|
|
|
|---|---|
| emblemen på motorhuven på alpina, inte samma som bmw va? de runda menar ja nu | |
|
Jo d e samma. Orginal så sitter d Bmw emblem på huv å bagagelucka. Vill man ha Alpina emblem så får man byta själv. Mvh Mattias Alpina CS:016 Alpina Gemeinschaft:249 Länk |
|
| var köper man alpina emböem? hur ser dom ut? står de alpina istället för BMW? | |
|
Länk Bara att bettälla. Vad har du för Alpina då? Mvh Mattias Alpina CS:016 Alpina Gemeinschaft:249 Länk |
|
| har ingen men funderar på en, emblemen har blivit "plockade på min 325i tänkte sätta alpina emblem för att göra den speciell, visste inte att de fanns speciella alpina, men passar dom på min bil tro? kul med andra....vad är en B3 värd? som dn? Mattias_31 | |
|
Cruser: Vet inte om dom passar e36. Personligen tycker ja att d borde va förbjudet att dekaltrimma men alla gör ju som dom vill. Du kan få köpa min för 200000. Bättre skick får du leta efter. Mvh Mattias Alpina CS:016 Alpina Gemeinschaft:249 Länk |
|
| jo de e sant men tröttnat lite på orginal, bara för skjs skull, bmw emblemen kostar säkert mer än dom 25dollarna som alpina kostar | |
|
Ett BMW emblem kostar ca 100 kr på BMW... ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
| går de att köpa alpina emblem i butik i sverige? var isåfall? | |
|
Hej. Nej, de går inte att köpa i nån butik. Maila mig så kollar jag om jag har några kvar ännu. /Edvard /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
| Cruser: sluta häda för f-n. Köp min svensksålda 00:a istället för att dekaltrimma, fullutrustad och 9 000 mil. Tillvnr 51 i toppskick. Mattias_31 gav riktpris för en importare. Min får du lägre försäkringspremie på dessutom. | |
|
B3: jaha men om ja inte vill ha B3 då? bumper: vad kostar emblemen? |
|
| Ja då behöver du inte köpa en heller! Kanske lika bra för risken är väl att du sätter dit ett M emblem på vänster sida av backluckan och en Toyotagrill fram ;-) | |
| haha tror du va? holdem emblem kanske eller göra eget cruseremblem | |
| Vore faktiskt mäktigare än att smeta dit ett Alpinaemblem! | |
|
Har Alpina-emblem på min o på två P-böter - de är nitiska här hemma - har det stått Alfa Romeo. Dessutom sade en tant på en pizzeria kan ägaren till den blå italienska bilen flytta den så kan långtradaren vända... PeHå |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.