|
|
|
|---|---|
|
Har en 320is som jag har stora planer för, men tycker det är förbannat svårt att hitta fina fälgar med cirkeln 4x100. Alla snygga fälgar kräver 5-bult! En snygg fälg i antingen BBS-ekerstuk eller rallyinspirerat med många ekrar i 17". Hjälp! | |
|
Har du kollat här... Tänkte själv eventuellt köpa härifrån, dock inte förrän i vår. Länk |
|
| Tack för det! Hittade en riktigt fin fälg där, och till bra pris. | |
|
Bra, vilken? Om du köper, berätta gärna vad du tyckte om firman och fälgen... |
|
|
Diggade den här fälgen hårt men den fanns visst inte i 4x100. Som vanligt vill säga :/ Länk Annars tyckte jag BBS-kopian inte var så tokig: Länk |
|
|
dessa var ju rätt läckra. påminner om bmws orginal kryssekerfälg Länk eller dessa som ser rätt rally ut iaf för mig :) Länk |
|
|
Nån kunnig kan kanske lista ut vilka fälgar som sitter på 325an i den här annonsen? Grymt snygga! bmw 325\m3\cab -90 Länk |
|
Hälge |
Ser ut som mina "TSW Hockenheim" fast med polerad kant. Enl min smak den absolut snyggaste fälgen till E30. |
|
Skulle kunna vara dessa... Länk |
|
| Du har rätt Tobbe, det är ASA:s Imola-fälgar. Finns i 7x17" och även 7,5x18". Undrar om man får på de större utan krångel? Och hur ska man veta om ET är rätt? | |
| Det är väll bara att ringa och fråga, dom vet kanske om dom passar. Är et rätt så borde det inte vara problem att få dit 18", finns ju E30 här i forumet som haft det. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.