|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
|
1. Porsche 996 Turbo (tysk kvalitet) 2. (BMW) 3. Lexus IS300 |
|
| Stolt innehavare av nyligen inköpt 80-talsporr. Stavas Delorean och nej, det kan faktiskt inte bli mycket bättre!!! | |
sebbe_bmw |
Helt klart ngn Merca... |
|
Här kommer min lista då: 1. Koenigsegg CC 2. Porche 911 (inte senaste årsm, utan den som var före med helt runda lyktor fram) 3. Audi A4 + RS4 (heter den va??) (inte senaste, utan den som var före) 4. Saab 9-5 5. Nissan 300ZX 6. Ferrari 456 GT 7. Corvette C5 8. Mercedes (kommer inte ihåg modellnamnet, nån Coupé är det iaf) Har säkert glömt nån... :) MVH Niklas [ÖVNINGSKÖR] ICQ: 85989541 |
|
| Finns det nått coolare än en P1800 kombi? | |
|
MB E MB CL MB SL DKW S4 Avant(nya mod.) Fårrd Mondeo ST220 Kombi Alfa 156 Sportwagon Alfa 166 Ferarri 360M Ferarri 575M Mazda6 (hjälp...en riskokare smög sig in på listan) det var vad jag kunde komma på nu...och bara nya bilar... Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
SL55 AMG Ferrari 360 Spider Aston Martin v12 Vanquish McLaren F1 GT40 Porsche 911 Jaguar XK 180 Roadster 5x JA det jag kommer på nu. |
|
| Helt klart nya TVR. Sedan Aston Martin DB7 och nya Vanquish. Jagga Type E syggast genom tiderna dock! | |
JPM |
Helt klart blir det nått tyskt Var jäkligt nära o köpa en Audi V8 för ett tag sen, o sen gillar jag gamle Corradon VW. --Stente har du gått o köpt den gamla Kokain kärran..en kompis till mig har haft en. Jävligt udda men fin som fan och med rolig historia (Tragisk) Juan Pablo Montoya For President |
|
JPM: Han sa "snyggaste" inte en "bra bil". Inte tycker du väl att sunk-Audi är så snygg att den platsar bland dem bilar som är radade härovan? Corradon, helt klart snyggaste VW men återigen tycker du att den är den snyggaste bilen? |
|
|
Finns bara en bil som jag skulle byta till: Ferrari 360 Modena F1 annars gäller BMW M3 i alla former. |
|
|
Säger bara Turbot-Rhino 1 ;-) Är det någon som kommer ihåg denna bilen? Som ledtråd kan jag nämna Spirou.. Skämt åsido så får jag nog säga Ferrari 456M GT är en ganska grann sak. |
|
Deliq |
Jaguar XK8/XKR + XK120 Aston Martin DB7 Alfa 156 Ferrari 250 LWB (60-tals modell) Ford Thunderbird -55 - -57 Corvette Stingray -63 - -67 Porsche Carrera GT Dessa är de som jag först tänkte på när jag läste rubriken. Kommer säkert på fler om en stund... M V H // Deliq ______________________________ Aktuellt fordonsbestånd: Länk Länk *** Utvecklingen är nu så snabb att vi snart lagt framtiden bakom oss *** |
|
MB SL MB S-klass MB CL-klass 406 coupe Ferrari Enzo,360,575 MB C-klass Mazda 6! Inte nödvändigtvis i den ordningen. //Marin |
|
BBrahme |
Finns bara två Austin Healy 3000 mk III Jaguar XK 150 Den ena har jag haft den andra viiiiiiiiiilllllllll jag ha |
|
Det finns gott om fulare bilar än BMW, men lika snygga? I fallande ordning: Aston Martin db7 Jaguar E-type cobvertible Jaguar XK8 MB "Pagoda" Saab 99 EMS -72 Volvo 164 före 74 Bilar som är mycket fulare än din BMW hittar du på: Länk My Bimmer is my mistress |
|
|
Z3c 4 ever! Eftersom han även tyckte att man skulle avstå från bilar som Koenigsegg CC så är väl inte en audi V8 el Corrado ett felaktigt val el??????? Själv har jag hittat min favorit i min prisklass. 1.Audi S2 2.Audi Urquattro (ska ha ngn gång) 3.Porsche 911 turbo (velat ha sedan barnsben) 4.Corvette 68 (svag för den) |
|
|
MB SL55 AMG Ferrari 360 Modena /Micke |
|
| SL55 AMG | |
|
Pagani Zonda S7,3 McLaren F1 Enzo Ferrari Porsche 911 Turbo/GT2 Ferrari 575M Maranello Ferrari 360 Modena MB SL600 MB SL55 AMG Alpina B10/D10 MB S600 MB CL600 Alpina B3 Jaguar XK8 Range Rover 4,4 V8 Vogue Bentley Continental Audi RS6 Avant MB 300 SL "gullwing" 1954-63 MB 300 SEL 6,3 1968-72 MB 600 Coupe 1964 MB 250 SL "Pagoda" 1967 Morgan PLUS 8 TVR Tuscan Bristol Blenheim 3 - - - - listen kan gøres lang....! V-max |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.