|
|
|
|---|---|
|
jag undrar om det är någon som kör CF anpassade antenner till sina PDA:s? Det finns några olika och det verkar vara en smidig lösning. Det jag är mest nyfiken på är hur de är mottagningsmässigt? Ny handdator är på ingång och funderingarna står kring en blåtandsantenn eller en CF antenn(vilket blir den smidigaste lösningen då den inte behöver någon extern strömkälla) Andra ideer och synpunkter i ämnet mottages varmt. Var god att bruka sökfunktionen! Länk | |
|
Det enda jag vet är att blåtandsantenn och tomtom funkar klockrent, även med antennen liggandes i handsfacket. Finns blåtandsantenner med uppladdningsbara batterier som räcker en 10timmar. Bara att stoppa antennen i fickan om du ska ut och gå. Fast CF antenn är nog ingen dum idee det heller, alltid med då såatt säga |
|
|
Ja man kommer ju ifrån att förse 2 enheter med ström då ( när blåtands antennen samt handdatorn behöver laddas alltså) Standby tiden på 15 timmar hos denna antenn får ses som väldigt bra: Länk Alternativet är ju en CF antenn typ denna med extern möjlighet med: Länk PC Doktor: Har du koll på dessa CF antenner? Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.