|
|
|
|---|---|
|
Har en fråga från en polare som har en e12:a från-79 samt komplett bakvagn som är diffad från en 535:a från -87. Så frågan är ju går det att skifta hela bakvagen? eller själva klumpen? Eller har någon en bra ide på hur han ska gå till väga?? | |
|
Ja det går.. Om intresse fortfarande finns kontakta mig privat så ska jag förklara hur man gör /Pelle |
|
Paap Reeder |
... M535:ans bakre fäste är ju förskjutet åt vä så skall du ha den på en E12 TROR ... jag att det blir en del svetsjobb. Bakre länkarmarnas vinkel är också annorlunda 13 grader på E12 resp 17 grader på E28 efter -85. ... med en nypa salt dock ... ty det är några år sedan man rattade E12. MVH /// Paap R |
| hej pelle... intresset finns fortfarande.. du kan maila mig om du vill macleod90@hotmail.com | |
Paap Reeder |
Pelle! Litet OT men väl E28 ... Tänkte på dig idag när jag öppnar min VF- dörr. Nedre "dörrbultseländet" glappar som en .... ! Visst har du åtgärdat detta på din eller var det Janne T? Hur fanken gör man enklast. Bulten sitter OK på dörrgångjärnssidan men i karossfästet glappar den. Kanske är själva hålet i fästet uppslitet och då hjälper väl inte att knacka dit en ny sprint???? MVH /// Paap R |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.