AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
612

värde 740-95?

Hej har tittat på 740-95.undrar vad en sådan kan vara värt.lite fakta=import 2000,mätarställning ca17000.skinninredning,automatlåda,sliten på förardörrshandtag där armen vilar alltså.buckla på bagageluckan samt framdörr mindre sådana.mindre skada mellan framdörr och framskärm vid list buktar något inåt.skärskador på inredörrhandag bak båda sidor.bakgardinen slutar ej att dra vid nerfällning.glapp airbaglampan lyser ibland.temperaturmätare motor visar olika =yttre givar def.enlikt säljare.besiktigad.2 nya katalysatorer.orginal fälgar med året runt däck.går normalt i motor och låda.värdet är väl beroende på om milen stämmer ?

Scheckheft
Hej
Inte direkt ett toppex direkt enligt din beskrivning. Läs gärna Begagnatguiden om E38 modellen här på Autopower. Mätarställningen ställer jag mig tveksam till. Servicebok, kvitton på på rep./service?
Skulle värdera bilen till ca 50 - 55tkr slutpris.
Är det denna?
Länk

Mvh
Scheckheft
E9:Länk
Letar M5E34
Tack för ditt svar.kvitton på servicen och katalysatorerna skall finnas den blev ej godkänd på besiktning på grund att dom var defekta,besiktigad i sommar.har tittat på begagnatguiden innan jag tittade på bilen och den var läsvärd.Har ej haft någon bmw(mest mercedes) tidigare men har fått upp ögona på e38 karossen som jag gillar både ut och invändig samt storlek.Absolut bmws snyggaste bil.Undrar om glappet till airbaglampan samt motortemperaturmätaren är något kostsamt ?Jag är själv ochså tveksam till miltalet pågrund av förarhandtagsslitaget har någon annan detta slitage och hur mycket står den mätaren på

Hej vad kan en svensksåld dito betinga ca 18500 riktiga mil.
Bok finns självklart inga sådana fel som beskrivs ovan.

-Phil
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.