|
|
|
|---|---|
|
Hej, Det kan låta som en riktig nybörjarsak, men jag undrade mest hur man ska gå till väga för att byta framblinkers på E39. Har lossat på "spärrarna" men vågar inte riktigt fortsätta med risk för att ha sönder något. Någon som kunde vara snäll och svara hur man tar av dem? Tack. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Ser ut så hör isärplockat. Länk Länk Sitter väl en låsning mitt i mellan huvudljusen och blinkersen också om jag inte minns förutom dom runt om. Sedan är väl allt löst bara att dra isär. ///MVH Hasso Länk |
|
Jaha, förlåt. Det enda jag ville ta bort var själva kåpan, inget ljus. Men det är väl i princip samma sak så tack så mycket. |
|
|
Länk Här är lite info som kanske hjälper... Mvh |
|
|
Tack för alla tips. Hemskt ledsen för att störa igen, men nu går det verkligen inte. Spärrarna är som sagt loss och nu även listen under själva kåpan. Men det är som förgjort. Det känns som att det är nåt som håller emot under kåpan. Att det är därför den inte går att dra rakt ut. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.