|
|
|
|---|---|
|
Tänkte kolla upp en bil åt svärfar men har ej reg nr än. utan vill vara laddad när jag får reg nr.Kan man ringa och kolla garanti åtgärder som bmw gjort på bilen både i sve och tyskland om den är import?Det är en M5 E-39 så man blir lite svettig för lmm och vanos och kopplingar m.m därför vill jag kolla upp ordentligt!!Tacksam för svar. Mpower | |
|
Sen just med reg nr var kollar man vv?Vad ser man där? Mpower |
|
|
På www.vv.se kan du se ägare i svergie och om den är bes och tidigare ägare men ring till Vägverket på 0771141516 och fråga dom om bilen så får du alla svar .ocg bilprovningen kan du ringa och höra om milen stämer med besiktningen men om du ska ha reda på vad den har varit med om i tyskland måste du ringa till verkstad där bilen har varit i tyskland Inget är som BMW muller=) |
|
|
Kan man kolla på svenska bmw vilka garantioperationer bilen varit med om?Annars får jag ta till farsan om det ska snackas tyska men det är ok helt klart.Men riktigt kul om denna bil är ok!!Den står på carlqvistbil i tingsryd och han byter in familjevolvon där isåfall för billånet är där.Om någon vet något om bilen så skriv gärna en rad ska lägga ut reg nr när jag får tag på det. Mpower |
|
|
betan: Bara du har regnr så kan svenska bmw kolla upp bilen mot tyska registret, var med brorsan och kollade upp bilen han köpte för 2 veckor sedan då kostade det 200kr att göra det. //Roffa |
|
|
nice,det underlättar lite,vi ska kolla på bilen ihelgen. Mpower |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.