|
|
|
|---|---|
-:BeeMWe:- |
Detta statliga verk gör så att jag får sitta i en drive in kö imorgon från kl 7 och framåt eller vänta tills 19e Mars på tid. |
|
Ganska skönt att slippa det där...:-) Ozz |
|
|
Varför inte bara boka en tid som alla andra? Jeppe |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
-:BeeMWe:>, fan, jag ringde i måndags morse, och fick tid samma dag kl 10.00, jag kunde inte ta tiden 9.00, för jag hade knappt tagit mej ur sängen när jag ringde. Och då bor vi i SAMMA stad, suspekt. |
-:BeeMWe:- |
Hm ja jävligt konstigt, får ta och ringa imorgon förmiddag igen och kolla tider medans jag sitter i kön. |
|
Prova att boka via Internet, det är mycket bättre än att ringa. Ulf W. |
|
|
Lyd ulw:s råd. Jag har varit med om flera gånger att när man ringt har man fått en tid lååångt fram. Om man säger att man vill ha en tidigare tid får man beskedet att det är helt fullbokat, men när man går in på nätet finns det tider nästan alltid. Det kanske är så att de behöver lite luckor så de kan ta in "köbilarna". |
|
|
Man lägger ut nya tider varje dag. Bokar man fullt, och nån gubbe blir sjuk så är det kört, därför sparar man lite tider och lägger ut dom under dagen. Jeppe |
|
|
vad e adressen till bilprovningen ska prova att boka..? The eye is quicker than the mind.. |
|
|
Bokningen finns på Länk Du måste ha kallelsen med Din personliga kod. Ulf W. |
|
|
Ett litet tips: Om du tex köper en avställd bil utan kallelsen, går det bra med vilken annan kallelse som helst. När du kommer till bilprovningen ändrar du bara regnummer till den du ska besikta. |
|
|
Det finns ju ett annat sätt att komma runt det där knepiga "personliga koden" bortsett från "Pompe":s sluga sätt... Ring!!!! Jeppe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.