|
|
|
|---|---|
|
Tjenare! För o göra en lång historia kort: Bilen: Bmw 318ik -87 -Avgassytemet gick av mitt under en upphängning -Beställde ett system från mekonomen -Fick hem systemet, monterade bort de gamla o i min förvåning va de inte samma "anslutning" på det gamla och det nya, det nya skulle anslutas med 3 bultar efter katten, det gamla anslöts med 2 bultar, hoppas ni hänger med :) Kollade lite snabbt på bilder på både mekonomens hemsida, och Meccas hemsida (olika leverantörer av systemen) och både hade till M10 motorn bara anslutningar med 3 bults. Lite märkligt? Har förra ägaren bytt "kattalysatordelen" ändå från grenrörer då, eftersom det inte stämmer? Surfare runt lite på Simons (www.ray.se) hemsida, ända systemet jag kan se skulle passa, är det som är till M40 motorn, dvs från 88-> ... nån med en 316/318 med m10 som kan kolla upp innan imorgon hur anslutningen efter katten ser ut hos er? 2 bult eller 3 bult... Någorlunda akut då jag måste in o försöka häva köpet imon o försöka få tag på nått som verkligen passar... :/ | |
| nån som vet om avgassystemet som finns på Simons till m40 motorn borde passa till en -87a ? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.