|
|
|
|---|---|
|
Mosses jakt på sommarfälgarna fortsätter.... Nu har jag hittat denna, jag TROR den skulle vara snygg på min diamantsvarta M3 coupé..någon som tycker nått? :) Länk | |
|
Ser helt klart schyssta ut! Polerad fälgbana och "split" är ju helt moderiktigt! =) Vilken dimension skall du ha och vad är priset per fälg? roadZter |
|
|
Ser att du hittat en Finsk sida:) Dom var rätt speciella, men snygga. Support Your Local Big Red Machine! -or else- Hells.A. NOMADS FINLAND |
|
|
Halloj! Kul att dom fick godkänt...jag tänkte satsa på 8x17" då jag köpte nya 17" däck förra sommaren så håller jag mig till det! Tack för åsikterna! /M |
|
| ...och priset är 2.775:- st ink moms. | |
|
mosse: Det kostar att ligga på topp! =) Själv har jag köpt nya Goodyear F1 och 18" Mas Italy Sagitta "chromelook". Väntar på leverans, fälgarna är fortfarande kvar i Italien... =( Här är en bild på hur Sagitta ser ut på en annan bil: Länk (säkert ännu snyggare på en svart bil!) roadZter |
|
sportsbmw |
Tjenare mosse, helt klart OK! Själv så ska jag hälsa våren välkommen med att slänga på ett par 19 tums sulor, 235/35/19, runt om, gjorde beställningen förra veckan, och väntar nu febrilt på att få snöra på dom! hare gött, mvh / Rickard! /// BMW RULES /// |
|
"DanneZeta" Sagitta är skitsnygga, har precis satt på en uppsättning 16" på min andrabil (Nissan Primera GT) bilen är svart och dom ser väldigt bra ut! Lycka till! /M |
|
|
Snygga fälgar mosse! Mycket snyggare än Momo X1:an. Jag själv ville inte byta fälgar tills jag så denna bil, se länken nedan. Men de fälgarna är nästan gratis, kostar 4900:- st! Jag hoppas jag hittar begagnade i framtiden. Länk Länk |
|
|
eraabos! Jepp, har dergglat över dom också! skitsnygga! Synd att BBS är så förbenat dyra.... Kul att du gillade fälgarna förresten! /M |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.