|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Helga: Lite beronde på om företaget betalar soppa vid privat körning? Om företaget betalar soppan kanske man ska köra 330 bensin om inte är 330D en mkt trevlig bil. Sen är beror det på om man kanske behöver en 5-serie för utrymmen och transport men om man är själv alt 2 ja då är E90 det självklara valet enligt mig. En KCR box skulle jag INTE rek då många ev garantier tas bort och frågan man ställer sig behövs det mera kraft ur en 330D/B? |
|
| kcr lämnar motorgaranti | |
|
Skulle ta 330d varje dag... KCR? Ja visst! 265 hk 575 Nm, vem vill leka med dig då ? ;) |
|
| Enligt min ÅF så var KCR inget problem... | |
|
Helga testa med en 330 d, tror inte du skulle ångra. Vilken bil än du väljer så drar du vinstlott. |
|
|
Jag går emot strömmen och säger 525iA med 218hk. Större, säkrare, bekvämare, tystare och absolut inte slö! Dessutom mycket fräckare design. E90 tycker jag är lite feg i linjerna. Fattar inte varför alla är så Hk/Nm kåta när troligtvis 99% av milen kommer att köras i hastigheter under 150km/h! Mvh Marin |
|
|
VecTor "Enligt min ÅF så var KCR inget problem..." Menar du att din BMW återförsäljare säger att det är ok att trimma bilen och garantin gäller??? En trimmad diesel ryker ju som ett ånglok, risken är väl att partikelfiltret kloggar igen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.