|
|
|
|---|---|
Jirar |
Vad tycker ni att man skall betala för en 01 på 11000mil. Orientblåmetallic, man växlad, komfortpaket samt sportstolar, sv-såld bil i väldigt fint skick. |
|
Igår såldes en Svensksåld blå 525i touring med exakt de specifikationerna för 125000kr...Kanske är det den du menar då annonsen finns kvar på Bilsports fyndbörs för 130000? Jag vet då jag var andra man i kön på den...min vanliga tur... tredje 525:an till rätt kurs jag missar... |
|
|
Kan väl tillägga att det var ett mycket bra pris, normalt får man nog slanta upp 20-30000 till. |
|
|
Jirar: Du som påstår dig vara bilförsäljare bör väl klara en sådan enkel sak som värdering på egen hand??? Eller??? - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
Jirar |
Det är alltid lite kul att veta vad folk här anser om värdet på vissa bilar är. Skälet till att jag frågade var för att jag har bytt in en sån bil och kommer att köpa loss den till tjejen för 105000:-. Rolex: Tvivlar du på att jag är bilsäljare så är du alltid välkommen ner till Bilia Haga Norra, begagnat om du undrar. |
|
-Jirar 105000:- låter hysteriskt tokbilligt även om jag gissar att det är en sedan...ramlar du över en touring framöver får du gärna tjäna en liten slant på att vara mellanhand åt mig ;-) |
|
|
Jag fick såld min 525:a 2001 med 14500mil på mätaren, Priset jag begärde var 149000kr, jag vet att det är lite överpris MEN jag vet hur välhållen den är och hur välskött den va av mig. Killen stirrade sig inte blind på det höga miltalet jag hade utan berömde bilen hur välskött den vart och hur fin den såg ut. Killen tog mig i handen och sa 140000kr ja eller nej!? jag sa OKEY och nu letar jag för fullt efter en Svart S2000 :) Tycker det är skönt med folk som inte stirrar sig blinda för det "höga" miltalet utan istället kollar skicket på bilen. Tog mig lite tid att få den såld men rätt köpare dök upp till slut... Jag är jätteledsen och sur¨på mig själv litegrann för att jag sålde den men men man måste gå vidare i livet och pröva på nåt nytt då och då. Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
Jirar |
Det är faktiskt en Touring, en service kommer man behöva göra samt även byte utav 2 däck, men i övrigt en jäkligt fin bil. |
735 |
Instämmer med thunderswede! Nice Price! Det är naturligtvis inte att jämföra med priset för en "gemene man" skulle betala, med tanke på att det är inbyte. Grattis till bilen måste va skojigare än en "sossecontainer! ;-)) BMW-förare älskar oftast! |
| Buden på min 525i '02 sedan på 14800 mil ligger mellan 100 (otrevlig individ på telefon som inte hade fått köpa bilen oavsett pris)och 125 (inbyte mot nåt jag inte vill ha). Får se vad som händer... | |
|
Låter som att du får köpa den till inbytespris. Verkar inte som att firmorna betalar mer än så för liknande bilar. Jirar, vad skulle den kosta i hallen? |
|
|
Grymt bra pris. Inbytespriserna för BMW e39 verkar inte vara allt för höga. Bara att gratulera till ett superbra pris!! |
|
Jirar |
Den handlaren som vi skulle sålt den vidare till skulle väl begära 159 för den, och trodde då att den skulle bli såld rätt omgående. Jag är jäkligt nöjd, det är en jäkligt fin förmån att man kan köpa bilar för inbytespris lite då och då. Hade gärna sett att den varit Aut, men man kan ju inte få allt här i livet. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.