|
|
|
|---|---|
| Är det någon som har bilder på e30 med olika kjolpaket och styling. Jag funderar på att välja m-tech 1 alt 2 alt Zender alt något annat. | |
|
självklart ska du ha ett M-tech II finns inget snyggare på en E30 enligt mej (har själv lyckats få tag på ett komplett till ett bra pris, nylackat i bilen färg) här har du bilder på hur det ser ut Länk samt bakifrån Länk här har du en (dålig) bild på M-tech I paketet. Länk ett tips är att kolla igenom galleriet här på sidan, finns MÅNGA e30 där =) mvh Erik jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
nxv |
jag föredrar starkt M-tech 1 före M-tech 2, det är mer BMW. jag har några bilder på en mycket skitig bil på min länk med m-tech 1. Bilen på G: Länk |
nxv |
det är snyggare sidokjolar på mtech 1 Bilen på G: Länk |
| Smaken är som baken... Jag tycker m tech typ2 är ungefär så läckert som det kan bli på e30. Kolla gärna min bil i länken nedan. | |
|
sorry glömde signatur! Min bil: Länk "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
Conan99 |
Nej usch, lägg ner kjolpaket Conan99 |
nxv |
CONAN, det är ju för helsike original!! :) rieger paket och dylikt låter vi någon annan leka med. Bilen på G: Länk |
|
Föredrar lätt M-Tech 1 över M Tech 2. Ovanligare! ---- Min bil: Länk |
|
| M-Tech 1 ser ut som det är efter monterat M-tech 2 är mer stilrent mycket snyggare. | |
|
efter monterat, du menar eftermonterat va? :D ---- Min bil: Länk |
|
| eftermonterat JA | |
|
är det någon som vet hur dimmljusen är satt fast på M-Tech 1 fronten?? har nämligen lyckats få tag på en sån till min och jag vet inte hur dimmljusen ska sitta.... |
|
|
ingen som kan hjälpa mig med den frågan??!! |
|
| Tobbe; Dimljusen sitter inte alls i m-fronten, dom sitter i plåten bakom. | |
|
Här är kanske ett par bra bilder? ( från min bil! :D ) Precis som Wicked säger så sitter dom fast på plåten bakom, inte på själva spoilerna.... Länk Länk ---- Min bil: Länk |
|
|
Någon som vet var man kan köpa ett m-tech II paket ?? En bra sida där styling säljs ? realcar mm har inte =( Hare ! |
|
|
Vad är prisbilden på ett begagnat orginal Mtech till e30? MVH Kalle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.