|
|
|
|---|---|
|
Sitter och funderar på en E36 men jag har aldrig kollat på en ordentligt. Försökte söka lite här men har svårt att hitta nåt, troligen för att jag inte lirar med sökmotorn. Är det McPerson runt om eller hur ser det ut egentligen? Några bilder eller tekniska skisser eller liknande vore otroligt trevligt. Vad är det rent tekniskt som skiljer på M3 chassiet? krängare/fjädrar/dämpare eller är det mer? Bromsarna är större antar jag men ABS och sånt kanske är samma? | |
|
låter som du har planer på att köpa en 325 o montera dit dina m3 delar från ett tyskt vrak...rätt eller?? Låter riktigt bra isf.. |
|
|
spana på Länk under E36 så ser du hur det ser ut original iaf. Karl Birgander, Kalmar BMW 318is -90 |
|
|
Tack för länken. Saken är den att jag inte har nån E36 alls men har lite planer på att kanske köpa en. Det är därför jag vill se hur det ser ut, så man vet lite hur man kan "trixa till det". ;) |
|
|
har du kolla på väghållningsbiten? annars är Länk att rekommendera! massor med info på ett begripligt sätt! Karl Birgander, Kalmar BMW 318is -90 |
|
|
Jodå, jag har nog sett den några ggr. Jag är flerårig Rejsian. ;) |
|
|
:) som sagt, boken är kanon!! Karl Birgander, Kalmar BMW 318is -90 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.