|
|
|
|---|---|
|
Vet inte om detta har varit uppe men jag har aldrig stött på denna M3:a på nätet. Kanske nåt för er som gillar trimma era bilar? Länk MvH Bmw 4-ever | |
| Den har man sett förr. MYCKET trevlig bil :) | |
|
"However we have limited the top speed at 340 km/h to make sure that our customers don't drive every day at 380 km/h. Just a precaution" Skulle helt klart vara intressant att köra om lite bilar i den farten... :) Snacka om att chocka andra! =) "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Ja häftig bil, har inte sett den förr. Bästa med den är ju att den inte är sönderstylad bara för att motorn är trimmad. Men hur länge håller 1000hk ur 3.2liter?:) Länk |
|
|
hehehee heltsonika gamla agda skulle du kunna skrämma med din pärla också. :-) |
|
| Den motorn vore riktigt, riktigt nice, men har dom inte gjort nåt med chassit med...? | |
| Bara jag som tycker att grenröret inte skulle palla med dem hästarna? Ser ju ut som grenröret till min förra 324 diesel!=) | |
|
stensth>> Tycker också grenröret ser rätt "bonnigt" ut. Mvh TD04 |
|
| Min sambo tyckte att bilen hade tandställning. (intercooler) ;) | |
| Vadå sleeper.... | |
| Det roliga är att de är turkar, firman ligger i Istanbul. =) | |
| och?? | |
| 22 000 DOLLAR går de att beställa?? | |
|
MMM man kanske skulle skaffa en M3:a och ta en trip till Istanbul och spendera ca 180 083 kr (Länk. Det här låter för bra för att vara sant!!!, vad jag förstår så är det nyckelfärdigt och utprovat för dessa pengar. Mvh Danne -Never feel sorry for yourself.- |
|
|
Old: Turkar är väl inte kända för sina trimmarkultur, eller hur? Det är väl rätt kul att de har fått för sig att trimma BMW? |
|
|
Varför skulle man inte få ut 1000hk från en M3 motor? Det finns folk som har fått fram många hk av mindre motorer eller? MvH Bmw 4-ever |
|
| Ja va jag vet så var väl inte de turboladdade F1-motorerna på så många liter när de va tillåtna? | |
|
rob_t_j72// Nej för att turkar kan bara göra kebeb? Jisses. Konstigt att FIA väljer att ha F1 bana där. Det kan ju inte bero på att folket har intresse för motorsport. |
|
| Varför skulle inte turkar kunna trimma BMW? Synnerligen fånig åsikt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.