|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Schnitzer, Bygger du tillbaka se för guds skull till att inte göra dig av med de unika delarna :) MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
jalpina: Tackar! Jovisst är jag supernöjd! E38B12: Nej, det har du rätt i. Får i såna fall sätta på de på någon annan E34. De tillverkas inte mer enligt Gemballa själva. När jag frågade så verkade de inte vara så sugna på att göra skärmar på specialbegäran heller. //Schnitzer -M5 '95 Limousine register (LHD) |
|
|
"Schnitzer" i denna tråd om en M5 touring så är ju bilen enl. dig förstörd när den fått samma front som du har på din bil Länk He he, kunde inte hålla mig när jag så denna tråd. Grattis till en fin bil iallfall. Man brukar resonera lite annorlunda när man äger det själv. Hoppas man får se bilen med originalfront i framtiden, kan tänka mig att det kostar en del då framskärmarna måste bytas eller? Då kostar det ju närmare 10k med nya skärmar + en seriös lack bara det. |
|
|
hall112: Precis som jag har sagt förut så är det mycket snyggare med original, men nu när jag har sett bilen "live" så har jag fått se att frontbygget var mycket snyggare än vad jag först trodde. Har inget att göra med att det är jag som är ägare till en bil som har en sån front. Har kompisar som sa likadant, men när de fick se den i verkligheten så tyckte de att den var mycket snyggare och att den heller inte såg bra ut på bild. //Schnitzer -M5 '95 Limousine register (LHD) |
|
| Gratis ?Fått fram några bilder än eller? | |
|
carlsson535: Dåligt med det än. Kommer att finnas lite bilder från resan på frilanssidan inom kort. //Schnitzer -M5 '95 Limousine register (LHD) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.