|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag har monterat motorvärmare och undrar över var det är lämpligt att sätta kupévärmaruttaget någonstans? Man vill ju inte riskera något. Tips mottages tacksamt! | |
|
Jag gjorde som denna länk fungerade perfekt bara man är försiktig. Länk |
|
| I min sitter det till vänster monterat med skruvar på täckplattan som är borttsgen enligt bild Länk | |
|
Tack för hjälpen, Det blev din lrekommenderade lösning, GEN. Var sätter man lämpligast kupévärmaren? Jag vill gärna att den sitter fast någonstans där den inte sitter i vägen. Något tips, t ex var man kan skruva fast fästet till värmaren utan att ödelägga någonting? |
|
|
Jag har monterat värmaren uppochner där GEN har satt sitt kupeuttag, dvs under plattan under handskfacket. Sitter helt ur vägen och ser mycket bra ut (endast fronten syns på värmaren) samt att värmen sprids mycket bra från denna upplyfta position. Busenkelt att montera/demontera. Länk 6a - för det är du värd |
|
|
en mycket bra länk. men saknar lite bilder och info kring själva den yttre monteringen/kontakten. standard el. mini-kontakt. finns det kit att köpa och i.s.f. var? mvh |
|
|
Jag monterade Defa miniplugg i gallret mellan dimljusen (mitt mektips). "Alla" bildelsfirmor säljer Defa. Själva motorvärmarelementet är av utanpåliggande typ och är riktigt lätt att montera. ---- Magnus M, BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.