|
|
|
|---|---|
|
hej . har krypigt under min e30 och min kompis e36 och det ser ut att passa ganska bra men fins det någon som har testat? om det inte funkar fins det någon annan modell det kan passafrån? vill ha lite grövre å lite anolunda. //s | |
|
är jag i fel forum och frågar?? //s |
|
|
jämför man 320i -86 och 320i -94 på Länk så ser man att den på E30 är "böjd" för att gå under motorpaketet... som jag ser det så bör det inte fungera utan modifikationer... Karl Birgander, Kalmar BMW 318is -90 |
|
|
mm ser det nu men ska nog köpa mig en k-hämmare och pröva.. det går och stoppa den på framsidan av motorn //s |
|
|
ska du köpa nytt så kolla på andra ställen, finns både ställbara och värre doningar att köpa. Karl Birgander, Kalmar BMW 318is -90 |
|
|
eftersom jag ska testa om det funkar så köper jag en begagnad så billigt som möjligt sen om det funkar köper jag en ställbar k-hämmare //s |
|
|
Om bilen är original, brukar den vara inställd neutralstyrd och lättkörd. Byter du till grövre k-hämmare fram blir den bara understyrd och jobbig. Då måste du ju byta k-hämmare till grövre bak också för att kompensera. En ställbar k-hämmare verkar ju intressantast om den inte är för dyr. Nisse |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.