|
|
|
|---|---|
|
2500Mil , ACC och svart skinn (import) 18" fälgar .Top skick ! Vad bör denna ligga i pris ? (har min ute för 246`kr) MVH TONY | |
|
Det är en svår säsong för Z4or nu, men det positiva är att faceliften inte förändrade bilen allt för mycket, och många tycker väl tom att bilen blev fulare. Vanligt utrustad, ok mil, priset känns spontant inte allt för fel (räknar med att du kanske har en prutmån till 240' kanske). Problemet är att en köpare idag antingen får vänta med att köra bilen, eller köpa vinterdäck och kanske hardtop för att börja köra nu. Många väntar nog till våren. För att sälja nog så gäller det att ha ett riktigt attraktivt pris. Första Z4an att gå under 200.000 i sverige? Ditt pris är inte fel, sticker inte ut åt något håll, vill du verkligen sälja bilen så får du ha tålamod eller sänka priset. Det är tyvärr allt du kan göra. |
|
|
känns tungt då man själv betalade ca 270`kr + 20`kr fälgarna ... för 6 mån sedan ;-/ Kan jag få mer pengar i vår ? kan jag tjäna på att ställa av och vänta ???? MVH TONY |
|
|
Phiber: Jag tror du kan få ut mer pengar ut på vårkanten, eller iaf lika mycket som idag. |
|
|
Antar att det är denna: Länk Om du verkligen betalat 20.000kr för 18" Breyton-kopior = känn dig blåst! De kostar ju 14.100kr på: Länk ????????????? - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
|
Stämmer att det är min bil. "Rolex" , vet du vilken bredd jag har på mina fälgar ? Jag har handlat mina på biltaberg.se som länken under, men inte i standard storlek. MVH TONY |
|
|
Rolex Ang fälgpriset hos Bil & Motor i Taberg så är ju annonspriset ett fr pris med Tyfoon däck. Det räcker ju att man väljer lite bredare fälgar och sen på det tar tex Bridgestone eller Nokiangummi på för att priset ska dra iväg en bit. Mvh |
|
| Skulle gissa på ca 225-230 000 för din bil. Ev. lite till på våren, dock så kostar det ju att ha en bil stående också så det går nog på jämt ut. Kan du få sålt bilen nu så är det ju det bästa. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.