|
|
|
|---|---|
| Länk | |
| Ser bra ut. Synd bara att det inte är riktiga 200 km/h. Man kan lätt plussa på ett par sekunder. | |
| mm, men vad är det för motor? chippad 330d? Alpina diesel? | |
|
JAg som tänkte innan idag att en diesel bmw kanske skulle vara något :-) den hänger ju av det mesta...Vad kan man få för hk och vrid med kcr eller liknande? Mpower |
|
|
Den är en ordentligt trimmad 330D som ställer upp i gunball varje år. Ferox: E46 mätare visar iregel väldigt rätt med orginaldimensioner, min 330Ci visar 200 km/h när gps:en visar 197. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Precis, det där är en ökänd 330d som dessutom går riktigt bra! Flåklypa |
|
|
lite karig 330 eller mycket......... //Fredrik Mmmm Diesel...... |
|
|
jisses... |
|
|
den där gick ju rätt hyfsat ju...haha :P skulle nästan kunna tänka mig att byte E30:n mot den där.. BMW CS Nr:06086 Länk |
|
|
he he... Gick undan... nån mer info om vad som är gjort med den? _______ /Chrille Länk |
|
V12 LeMans |
om man letar på deras sida , på gumball 3000 2005 , så står det att de har "bänkat" motorn(330d) med : 304 bhp och 720 Nm Hehe Porsche 911 Turbo 3.3 från sent sjuttiotal och 300 hk gjorde 0-200 på 20 sekunder ( med lägre matchvikt , om inte 330an är lättad ) |
|
går ju exakt som min, fan vad kul var förresten idag och fick spridarna uppgraderade inför strippen nästa sommar synd bara att man inte fick se vad som hände efter 200km/h |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.