|
|
|
|---|---|
|
Hej! Håller på att byta till ett K&N Open Air filter på min M5 och undrar om någon har några bra lösningar på hur man ska dra kylluft-"slangarna"? Eller om Ni har några bilder som Ni kan maila. Funderar på att komplettera med en Supersprint (ska mappa bilen till våren) slutljuddämpare, någon som vet om det verkligen ger mer pulver i och med att den som sitter orginal borde rimligtvis vara rätt optimal på en M-bil. | |
Steffe |
Andreas, tänk på bullernivån och där igenom möjligheten att kunna delta på banträffar. Lycka till. |
|
På sommaren har jag öppet filter, har samma problem som du dock...kylluftslangen hur f*n ska man få den dragen? Jag har även ett supersprint avgassystem och det funkar fint. Åtminstone är ljudet skönt:) Support Your Local Big Red Machine! -or else- Hells.A. NOMADS FINLAND |
|
Ande |
Supersprint!! Byter ni hela systemet efter kat eller bara sista burken? På vilket vis skiljer sig ljudet mot orginal systemet? Slutligen priset... Svindyrt ellé!? Var köper jag det lämpligen! *Ande* |
|
Supersprint. Räkna med ca 9000:- från kat o bakåt endast slutburk ca 4400:- |
|
|
Bayerischemotor -Har du dragit några extra luftslangar nu eller har du bara den som sitter där orginal? Man borde väl kunna dra en slang från den högra sidan av spoilern också..... Där sitter i och för sig en givare -är det utetempgivaren? -Någon som vet? Mvh Andreas |
|
|
Jo det är en temp mätare. Jag har doch flyttat på den så nu har jag ett fritt hål. Men det är så jävla trångt iallafall att dra någon luftslang. Det bästa vore att ta bort ena helljuset. Nä jag har inte dragit några extra slangar, tyvärr. Support Your Local Big Red Machine! -or else- Hells.A. NOMADS FINLAND |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.