|
|
|
|---|---|
|
Tyckte inte det var länge sedan man tittade på Blocket och dess priser. Nu verkar de börja på 210" något som måste anses som lågt och billigt? Vad anser panelen, kommer de sjunka så mycket mer nu? Iallafall extemt mycket bil för pengarna. | |
|
Var väl på tiden med tanke på att en X5:a som ny kostade 10-15' mer än en E39T med samma motor. En 530/540 från 01-02 har gått att hitta för under 200' ett bra tag medan en X5 01-02 med samma mil oftast kostat 300'+ ___ //Ulf |
|
|
Tittar du på det billigaste på blocket så får du inte fräscha objekt det vet jag iaf av egen erfarenhet. Vettiga X5or med bra utr, verifierad bakgrund och navi tv mm går på från ca 250-260k skulle jag säga. De minskar som alla bilar. Om 1½ år komemr nya X5 då kommer nog raset tror jag. ASken |
|
|
210' får du en bil som det står X5 på med ofta man. låda och som rullat >3500mil/år, man får äran att äga en X5 iaf med många milllll;) Kör själv inte mer än knappt 1000mil/år Ska man ha hela paketet med utrustning som varje X5:a borde ha sportpkt, gps, tv, stora stereon, xenon m.m. och en bil som inte gått i pendel med över 13000mil! på mätaren får man punga upp runt 290-300tkr, finns några utan sportpkt som ligger runt 260 med inte så MYCKET mil. Men vem kan va säker på milen om det inte finns en bra dokumenterad historik bakom bilen?? |
|
| Glömde skriva att min är värderad av seriös bilhandlare för 2 veckor sedan till 300tkr när jag kollade på ett inbyte (7400mil sv-såld hos bmw danderyd). Sen efter att ha åkt ifrån handlaren var mina tankar om att byta bil som bort blåsta, X5:an är för skön! | |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
X5-priserna är verkligen lustiga. jag hade min på annons för ett par månader sedan, och hade ett flertal mycket intressanta byten att välja mellan. tyvärr så engagerade jag mig inte tillräckligt mycket för att få iväg den, troligen eftersom jag ville behålla bilen. men då är min helrätt utrustad, jag har faktiskt inte sett en enda bil med mer prylar i (har tom faxuttag i baksätet!), men har rullat knappt 13000 mil. jag tror faktiskt jag skulle få ut motsvarande 270-275' for min fortfarande, fast inte utan att ta byte. de som är billiga är antingen skruvade, ex-krock, saknar utrustning, många mil, manuell låda, trist färg eller en kombination. sedan finns det naturligtvis klipp också, men de brukar försvinna väldigt fort.... mvh Johan |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.