|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Har inte tänkt på de förut,men har 4 stycken! känns som att de är lite väl många... Hur många har ni? | |
|
Inga, ca$h is -KING-! ------ Länk |
|
|
Haas: Statiol Jet Shell 2st Bilia ok |
|
| Mitt mastercard funkar bra överallt. | |
| faktiskt inga men borde nog skaffa nån i fall cash saknas just då. | |
|
shell, ett kort i hela Europa är rätt smidigt. // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
|
preem jet OK mastercard, en hybrid. Så 2½? |
|
|
Statoil Mastercard JET Hydro OK kontantkort Statoil Mastercard ger 1% på alla inköp överallt och det är även kopplat till t ex OK så tankar jag på OK och betalar med mitt Statoilkort så får jag dels återbäring från OK samt 1% från Statoil. Samma om man t ex handlar på Coop eller Ica, drar först mitt Coop/Ica-kort och sedan betala med Statoilkortet = minst 2% återbäring. Blir ett antal hundralappar i återbäring varje månad från Statoil. ___ //Ulf |
|
|
Volvokort ;) Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
|
Eurocard. Får rabatt på de flesta bolag genom detta kort. Hade tidigare trestycken bensinkort men har numera slängt dessa. //Player |
|
|
Shell och Jet. Shell hade de förmånligaste rabatterna för min del, sedan har jag ca 100m till närmsta Shell så valet blev rätt enkelt. |
|
|
Shell (ett måste i Europa) Qstar Jet Ok/Q8 Hydro Helt onödigt egentligen eftersom att rabatten är så liten. Bortsett från Shell som man kan använda i hela Europa. I och för sig är det skönt att få bensinräkningarna senare. Men man får akta sig för kreditfällan! :) |
|
|
Jet Preem Och numera Volvokort Hade Statoil kort men det har fått gå i graven. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Visa Shell.. hjorten |
|
|
Ett, Shell. |
|
|
Shellkort. Det tycker jag är kanonbra. MVH Morgan. |
|
| Shellkort. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Jet. OkQ8 Statoil Hydro Volvo +div annat som man kan tanka med :) Shell var ju ett tips :) V-Power ///MVH Hasso Länk |
|
I nuläget enbart Jet fast jag börjar seriöst fundera på Shell nu, många lovord härifrån känns det som. |
|
|
Alldeles för många:) Statiol MasterCard Jet (används oftast, nu när man åker 95 oktanigt;) Shell Bilia OK/Q8 Micke K. Länk |
|
|
OKQ8 Jet Funderar på att skaffa ett Hydrokort. Shell kanske man skulle skaffa om man ska börja tanka V-Power, goda korvar har dom också... Keep Your Distance! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.