|
|
|
|---|---|
|
Hej! Vad tror ni jag kan få för min bil? Funderar på att sälja bilen nästa år, ev byta till BMW 325 e36... Vad tycker ni? Tacksam för alla svar... Info om bilen + bild: Länk Lite mer bilder: Länk Länk Länk Länk Länk GetawayHlm www.getawayhlm.com | |
|
Skall tilläggas att det är en orginalare med M-tech 1 paket. Byttat vissa slitdelar (bussningarna bak, drivaxel, huvlåsvajer, stötdämparfästen mm.) och gjort renovering på 10000 senaste året. Bl. a. nya bakskärmar, båda sidorna. Proffsigt gjort! :) Ingen rost! Jättefin ute och invändigt! GetawayHlm www.getawayhlm.com |
|
|
Ser ju fin ut. Svårt att säga. Folk verkar ju sätta ut E30 325:or för allt mellan 50 000- 10 000kr. Men ett rimligt annonspris för din bil är kanske 25000kr. Väldigt svårvärderat då det verkar skilja så mycket mellan olika 325:or. Men inte är den väl omöjlig att köra på vintern inte? =) Dom är aningen lekfulla bara. he he |
|
|
Har haft den avställd under den tiden jag har haft den, dvs den är aldrig vinterkörd, så jag vet inte blir nog mkt sladd antar jag! :) Inte vinterkörd av dom 2 tidigare ägarna heller, jag är den tredje ägaren alltså.Svensksåld glömde jag skriva. Tror inte att det kan vara bättre skick än vad det är på min för 325 av denna åldern! Jo man har ju sett en del för hutlösa priser och andra för 10 000kr så... GetawayHlm www.getawayhlm.com |
|
|
Hur är det med 325 M-tech 1 värdeutveckling? Svalt? Kallt? Är det inte på väg att bli en blivande klassiker? Man ser dom inte ofta, rättare sagt aldrig!!! Inte här där jag bor, jag är ensam i mitt område om en sån, vad jag vet. GetawayHlm Länk |
|
|
Kolla min nya hemsida för info och bilder....! Min bil Länk GetawayHlm Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.