|
|
|
|---|---|
|
Nån som vet vart man hittar ett snyggt tanklock till Z3 M roadster!?? vill inte ha kvar tankluckan! borde ju finnas nått snyggt lock i aluminium look elle nått istället för den tråkiga luckan! Har cromade Snitzer Bågar och fälgar skulle ju även passa kanon me ett tanklock! Länka gärna om ni hittar nå bra =) /Mange | |
| Sparco har en som liknar det som Ådi-TT har. Finns på RealCar men det krävs nog en hel del svetsning för att intgrera en sån på Z3... | |
| Hamann har ett lock i aluminium med nitar men det kostar 5k har jag för mig. ALLDELES för jävla dyrt för ett litet sketet lock ! | |
|
det blir en del svetsande, mättande och spacklande, la upp tre små bilder på tanklock med mods. Länk Mvh D:son |
|
| Ok fan va synd att man ska behöva göra så stora operationer=( men de blir ju bra snyggt=) | |
|
tackar, jo det va en del jobbat, tog emot lite först att man va tvungen att skära bort allt från orginal tanklock så det aldrig går att använda, fick även skära bort den nedsänkta kanten på insidan.. Men är också nöjd med resultatet. Mvh D:son |
|
|
D:son aha ok jo men det blev snyggt=) du som har plockat i sär bilen i molkeyler kanske vet om fläktreglaget går att dra ut som dom andra mätarna längs ner? lampan till fläktreglaget har nämligen pajat! "irriterande" M.E |
|
| mAnGe-9 : lampan till fläkten fixar du genom att ta bort sidpanelen på passagerarsidan och sticka in handen och känna efter lampsokeln/glödlamapan på måfå... | |
|
Jag har ett kromat tanklock på min (frus) M-roadster. Det verkar till att vara en tunn kromad plåt som är svept runt orginaltanklocket. Har ingen aning om vart det är köpt eller gjort, men snyggt är det tycker jag. |
|
|
CJ aha ok ja vet nog va du menar för nått! har du möjligtvis en bild på det? |
|
|
mAnGe-9: Länk /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
|
mAnGe-9 Masten hann före, tanklocket i länken påminner om det jag har! |
|
| C J vad ar du för färg på bilen? är även handtagen i krom? | |
|
Masten/CJ Men vadå? är det där crom lackat eller? ?? |
|
|
Ja? De två sista bilderna på sajten jag länkade till alltså. /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
|
Z3c 4 ever! Cosmosvart, inga cromade handtag, bara tanklocket som skriker -Fyll mig med högoktanig soppa och kör skiten ur mig :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.