|
|
|
|---|---|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Som alla kanske vet så har telia presenterat telefonkatalogen på nätet, där man även kan söka på titel. Ni förstår ju vad jag sökter på ;) Se vilka killar det finns !! Stefan Becker, BMW owner Jan Eriksson, BMW nasare Christer Olofsson, Bmw Förare David Söderlund, BMW Entusiast Kenneth Videhall, BMW-ägare Dennis Vikberg, BMW-POWER Jesper Wång, BMW-ägare Sägar bara, Härligt grabbar... Dags att ringa telia och få en titel i katalogen ? Vi slår redan Audi och MB ägarna :) |
|
Klart kul: Mats Svensson, Saabolog |
|
|
Åfan, sikken kul grej, det måste man fan fixa asså! |
|
|
Snälla, gör nu inte så att katalogen försvinner bara. Inte vet jag, men man kanske inte bör lista namn på personer på nätet som inte är vidtalade. FP |
|
| Lugnt enligt PUL så länge inga omdömen finns med. Oops, hoppas inte Inga anmäler mig nu ;-) | |
|
Tycker det verkar löjligt ! Varför skryta i Telefonkatalogen om vad man har för bil ? Man kan ju lika gärna ta och skryta för fjortisar om hur stor kuk man har, om ni förstår vad jag menar ?! Funktion före styling! |
|
518i slow mobil |
Vad e adressen till katalogen? Måste kolla! E28 är en bra hållbar bil! Fartblind blyfot... BMW e28 registret #154 Länk för bilder |
|
Tjenna 518i slow mobil & Alla andra! Adressen: Länk Ha det! //Eson -------------------------------------------------------------------- Olyckor sker (nästan) alltid mellan punkt A & B Uppehåll dig därför så kort tid som möjligt på denna sträcka -------------------------------------------------------------------- |
|
|
Braxen: tror knappast det handlar om skryt utan bara om att vissa tycker det är lite kul att skoja till det eller visa vad de har för intresse. Jag tycker knappast man skryter med titlar som idiot, soffliggare, asstronaut, bmwägare, miljonär, bmwentusiast etc. Om du är inne på ett annat spår får du säkert sätta in tolvtummare som titel... |
|
| Oops, astronaut kanske... :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.