|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Tjenare Jörgen Janne här, fick mig en smärre chock när jag läste detta men efter att jag läste det sista om att det vankas familj och hus för dom flesta så förstår jag inställningen. Jag var med själv i "crewen" för första gången i år och kände att detta var något som jag gärna gör nästa år. Så jag hoppas att ni löser detta på något sätt och funderar du på nya vinklar att lägga upp detta så hör gärna av dig. Mvh Janne Mmmmm Som i Marabou, eller var det M-Power??? |
|
|
Gävleträffen i fjol var en mycket trevlig tillstälning och värd dom 80 milen som kördes för att besöka träffen (Umeå-Gävle tor). Jag tror att träffen behövs men det krävs en återväxt så att det är inte samma personer år ut som får dra lasten. Jag ser fram emot en ny träff... Fredde BMWCS Nord #4699 Umeå Länk M3an Länk |
|
| Jag var på min första träff i sommras och jag kommer givetvis att återkomma 06. Vore mycket tråkigt om träffen slopades... | |
svintoleffe |
Jag var på Gävle träffen för andra året i rad, o jag är faktist ganska böjd. Men att ni kasnke funderar på o lägga ner gör mig bara sorgsen i skälen, jag tycker ni ska ha det kvar, O behövs det nya talanger som hjälp oså, Så hojta till åt gustavsson, då han bor granne med mina föräldrar.=))), så får dom prata med mig. SÅ hör jag av mig. Men som sagt skulle avar synd om ni slog igen, o vad det gäller andra bilar, så tycker jag, átt det är redan så pass bra som det är, idagens läge. Länk Bimmern MVH Leffe |
Grusse |
Har det beslutats än om det ska bli någon träff till sommaren? |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Tja grabben Nja, det var för få som orkade komma på mötet vi skulle besluta om detta. Så vi sköt upp det till Jan-2006... Men bara just det kanske säger lite.. God forsättning.. |
Grusse |
Jasså, det verkar inte speciellt lovande alltså. Länk |
|
halloj Ok, detta låter ju inte så där riktigt kul, har ju planerat att ta hem konbanan iår =) hoppas ni löser det på någe sätt och jag hjälper som sagt till på alla möjliga sätt och vänster om ni vill.. Mvh Janne Mmmmm Som i Marabou, eller var det M-Power??? |
|
svintoleffe |
jag tror säkert att det är mycket press utiifrån för det är månag som även klagar på bmw träffen att det är andra som inet få¨r köra med. men jag hoppas för gud skull att ni fortsätetr även iår, anansr blir nopg många lessna. Ni skulle ju kunna köra ett år till, o plocka in nytt folk som kan ta över efter er tycvker jag. För då skulle den nya generationen fortsätta o den gamal trappa ner. Länk Bimmern MVH Leffe |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Fredag Den 13 , en tur dag.. Eftersom det iår blir 15års jubileum, så tänkte vi . "Let rock" Vi kommer försöka få lite spektakulära bilar till träffen , och gör det till en träff man inte kan missa. Så säg nej till allt under juni, ja, tills att vi meddelar vilken helg det blir, men vi har ju en tradition som ni som varit med kanske kan räkna ut. Bryt i en lägre och gasa mer vid sladd ;) |
|
Kul, jag kommer utan tvekan! Keep Your Distance! |
|
|
Ja!! Och nej!!! :-) Bara det inte blir 15-16/6!!!! Då är jag i Tyskland för att gå på Iran- Portugal matchen! Annars går det bra vilken helg som helst! :-)))) Jag bjuder dig på en korv med bröd om det inte blir den helgen!:-))) Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
10-11 Juni har vi Norrträffen i Vindeln Utan för Umeå. Just efter midsommar kanske, jag har planerat att komma ner. Mvh Fredde BMWCS Nord #4699 Umeå Länk Länk |
|
![]() 2.226 530d G31
Det lutar åt 17e Juni... bara vi får ok från flyfältet |
|
det låter STABILT!! räkna med att vi kommer !!!!! TACK!! Gävleligan Äger!!! |
|
|
:-((((( Jaha! Ser att jag hade tittat på fel datum, det var just 17:e jag inte kan! Ja, ja, jag kanske får ställa in VM resan, jag är ju egentligen inte ens intresserad av fotboll! Fast ska jag vara ego så hoppas jag att ni inte får ok från flygfältet! :-) Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
Låter kanon kommer garanterat. Mvh/Micke Min 02sida Länk |
|
Grusse |
Sign me up! Jag kommer garanterat och gasar lite även i år. Länk |
svintoleffe |
Jaap jag komemr säkert ochså ska filma iår igen.)))) Länk Bimmern MVH Leffe |
|
Leffe, finns det möjlighet att få se filmen från förra året. Mvh/Micke Min 02sida Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.