|
|
|
|---|---|
| Länk | |
|
Det är klart han måste få köra bil igen. De ska ju snart börja spela in nya BECK filmerna och då måste ju Gunvald Larsson få köra bil; eler hur!? |
|
|
"en extra lång BMW 745 från 2001 med ett nypris på omkring 800000 kronor" Ser inte ut som en iL på bilden och de var ju bara tvungna att påpeka priset eller hur... MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
| Konstigt att de som åkt fast för fortkörning inte kan få behålla körkorten om de installerar en farthållare i bilen :) Ingen dum ide tycker jag, det borde inte vara så svårt att få ihop nån GPS historia som automatiskt begränsar ner till tillåten hastighet. | |
|
Jag tycker det är förjävligt att en rattfylledömd person ska få köra bil så tidigt igen. Först ska de ha ett rejält kännbart straff och sedan ska det sitta alkolås i bilen. Tyvärr verkar det vara en dyr historia, och det ska ju inte behöva vara en klass fråga! Sedan att Persbrandt har dålig bil smak hör ju egentligen inte till tråden, men en 745 är ju gräslig och jag tycker definitivt inte den passar Micke. Han skulle köra en 80-tals 635:a med skinnpaj och Rayban pilot brillor. Och det viktigaste, en tandpetare i mungipan... " tvätta, tvätta, tvätta.... " Länk |
|
|
Håller med ovanstående att kunna få köra så snabbt efter en rattfylla är inte rätt, konstigt att inte hans bästa kompis Herr Flinck satt brevid i bilen. mvh |
|
|
Flinck kunde ju kört annars! Alkolåset upptäcker väl ändå inte hallucinationsdroger?? ;-) - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.